Uitreiking 6 sterrenstipendium

Nederland, Reeuwijk

5 april
Drukke dag , eerst naar de kapper, pasfoto’s maken, naar gemeentehuis voor de aanvraag van een nieuw pasport, even langs Bianca mijn andere zus om kennis te maken met mijn nichtje Nina. Onwijs schattig. Langs Hawasport, ik mocht schoenen komen passen.
Hawasport gaat mij ondersteunen met loopkleding en schoenen.
Om 16.00 uur omkleden, oeps mijn kleren passen niet, stonden we om 16.15 in d winkel kleren te passen. Ik heb een spijkerbroek en een spijkerjasje en een shirt gekocht.
Dan vlug naar huis want we moesten om 17.30 in “De Heeren van Reeuwijck”zijn .
Daar was de uitreiking van het Gouda 6 sterrenstipendium, ik heb 1000 euro gewonnen met mijn project dat ik heb ingediend. Het heet “Nederland wintersportland”, ik ga het geld gebruiken om materiaal te kopen. Ik heb een mountainbike nodig omdat mijn andere fiets niet voldoet. Ook heb ik nog andere rolskies,stokken enz. nodig. Ik heb eigelijk altijd wel wat nodig. Er waren nog 2 prijswinnaars, Judith Kuipers (21) die dwarsfluit speelt en die een gouden dwarsfluit nodig heeft .Ze kreeg 3000 euro. Ook Olga Zinovieva (27) kreeg voor haar operacarrière 1000 euro om in Salzburg een zomercursus te doen. Er waren ook journalisten en er zijn foto’s gemaakt. Ik was de jongste , de enige jongen en de enige sporter.