Een goed begin is het halve werk.

Vanmorgen om kwart voor 8 wakker en dat vanaf gisteravond even na achten, Ik heb Ingrid niet eens meer thuis horen komen. Jan was in de woonkamer gebleven met babyfoon .Dus vanmorgen met frisse moed opgestaan. Vandaag grote beurt badkamer. Het kleed en douchegordijn had ik gisteren al meegewassen . Het douche deel en de wc heb ik al gedaan als Jan klaar is met douchen de andere helft.
Dat werd een wat grotere klus omdat de kastjes moeten worden losgemaakt door Jan en dan verschoven zodat ik overal achter en bij kan. Maar eerst kwam Ingrid koffie drinken en liet dan Sabrina bij mij achter. Theresa mocht mee met Ingrid ze gingen flatjes bekijken. Ze zijn van de PV maar als er geen animo van personeel is wordt er ook prive verhuurd. Ze staan dan ook naast de PV Reha. Ze kwamen pas tegen 12 terug dus de ochtend was gelopen. Ze had er 2 bekeken en eentje leek haar wel wat . De ander was iets kleiner maar kon ze moeilijk de kinderwagen van Sabrina kwijt en de ander ook zogenaamd begane grond met maar 3 treetjes en wel ruimte voor een kinderwagen. Ze vond de kleinere mooier maar je kan niet alles hebben. Nu maar weer wachten.
Dan eerst maar het eten van gisteren opgebakken en dan overbakken met kaas. Dat smaakte goed en samen met Jan het opgegeten. Dan een half uurtje zitten en weer aan de slag. Alle tegelwanden schoon in de badkamer , bovenop de boiler maar Jan moet echt in de hoogte achter de wasmachine en boiler voor me doen zelfs met trapje armen te kort. De droger alle roosters en dingen losgemaakt daar komt altijd heel veel uit. Jan de kastjes onder het wasbekken losgemaakt en ook overal achter schoongemaakt dan gestofzuigd en gedweild. Nu 15 uur en happy dat de klus geklaard is. Nu nog een was doen en en dan de wasmachine met reiniger laten draaien en dan ben ik klaar voor vandaag maar dan is het eind van de middag. Op dit moment nies ik mijn ogen uit mijn kop. Ik ben allergisch voor huisstofmijt en ondanks mijn pillen zit het nu helemaal dicht en heb ik koppijn. Maar heb ik er voor vandaag wel voor over , ik kan zo blij zijn als er weer een klus geklaard is. De afgelopen tijd door mijn vermoeidheid niet zo heel veel verzet. Als de kinderen hier zijn kom ik ook nergens aan toe.
Jan heeft de kattenbakken gedaan en is nu de rest aan het stofzuigen want ook de gewone dingen gaan door. De laatste 3 fotos heeft Theresa gemaakt.

Danielle fijn dat de kaart toch is gekomen , ik vind het altijd balen als ik veel moeite doe en de Post niet aankomt.