Rommelige drukke zaterdag

Samstag 8.Oktober
Theresa kwam in bed tv kijken en om half 10 kwam Dominik. Die zit nu in de huiskamer te spelen en zij zit nog steeds in haar pyama in bed.
Jannick kwam koffie drinken, Theresa ging aankleden en samen met Mama en papa naar Schladming. Dominik zat zich zelf te vervelen. Middageten dat ging prima , ik heb zo grote pan marcaroni gemaakt dat we het morgen nog een keer eten. Lekker makkelijk. Dan kwam Theresa weer terug en hebben ze de hele middag samen gespeeld. Eerst op hun nieuwe plekje samen op het bankje kralen rijgen en dan met zo´n sliert spelen want dat waren rupsen. Daarna met alle paarden gespeeld, kleine , grote. little ponys en wat ze al niet meer heeft.
Jan ging na het middageten naar Schladming om te werken en heeft gelijk een zak diepvriesbroodjes afbakbrood meegenomen bij de Penny.
Avondeten, broodjes gebakken en dat lieten ze zich smaken dan nog smurfen en het zandmannetje kijken. Theresa moest dan naar beneden was 7 uur en gelijk ging de deurbel en kwam Trixi Dominik ophalen. Jan heeft het plankje in mijn lade veranderd die hij gisteren gemaakt had, ik was niet tevreden en nu wel.
Zo ben het nu wel even helemaal zat. Het was geen lekker weer gewoon koud en mistig. De sneeuw is flink gedaald, de Sölkpas is dicht zal dus ook wel niet meer open gaan. Was het al die tijd veel te warm voor de tijd van het jaar, nu is het veel te koud. Tja als we het middelen komen we toch goed uit toch?
Zo kijk nu uit naar een glaasje wijn.