Badkamer kaal tot op de buitenmuur

Oostenrijk, Schladming

Freitag 22.April
Gisteravond heeft Jannick geholpen om met Jan samen het bad naar beneden te brengen.
Gisteravond hoorde ik ook dat weer een idool dood is, Prince. Niet eens oud maar 57 jaar.
Gelukkig weer een prachtige warme en zonnige dag, maar goed ook konden alle ramen en deuren open want je kon niet door de stofmist in huis zien. Jan heeft vandaag de binnenmuur ruim weg gehaalden tot op de buitenmuur. Vooral heel voorzichtig te werk gegaan om niet de andere tegels die kunnen blijven te beschadigen. Maar wel heel ruim dus dat er echt geen rot meer in zit. Leidingen bloot gelegd van de waterleiding, die ook voor een deel weg gehaald moeten worden en dan nieuwe leidingen voor de douche. Dan moet er nog een sleuf in de wand waar de douche komt zodat de nieuwe leidingen uit het zicht zijn. Hij kreeg het bad in de auto en nog veel meer. Dan lekker op het balkon van de gril eten. Bij een temperatuur van 25 graden. Kwam Theresa ondanks dat ze al goed gegeten had nog wat lekkers meeprikken. Ingrid kwam het toetje brengen Nougatknödel. In de middag met Jan mee gegaan, eerst naar Aich naar het afvaldepot. We waren er om kwart voor 3 en het ging 3 uur dicht en er stond nog een hele rij. Maar alles weg en het kostte niets. Het was de laatste dag dat er door Gröbming gebracht kon worden en dan betaal je niets , behalve echt bouwafval maar daar krijg je korting op. Het heeft ons afgelopen week al dat vuil maar 50 st gekost. Dan naar Schladming wat inkopen gedaan en een deel heeft Jan meegenomen want die ging werken. Ik nog wat andere winkels en dan op mijn gemak richting centrum gaan wandelen daar was ik nog niet eens aangekomen toen Jan belde dat hij al klaar was. Dus een eindje verder heeft hij me opgepikt.
Nu is het weekendddddddddddddddddd.
Maar morgen vroeg op want we willen naar de Fetzenmarkt van de Bergrettung, is heel groot en heel veel en mooie dingen. Dan gaan we daarna naar Leoben naar Hornbach.