De dagen kabbelen voort

Oostenrijk, Aich Assach

Maandag
Vanmorgen met frisse tegenzin opgestaan. Na de ochtenddingen naar de sportschool. Dat ging lekker. Ik ben heen en weer goed aangekomen. Met die gladheid echt oppassen. Wat opgeruimd , de was gedaan en middageten gemaakt. Met Jan samen gegeten. In de middag wat zo voorbij komt en verder niets.

Dinsdag
Vanmorgen op tijd eruit . Jan heeft mij naar Christine gebracht en ook gehaald. Het was eveneens zoals gisteren spiegelglad. Niet het weer waar ik vreugde mee heb.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. De wassen gedaan en wat zoal voorbij kwam en dan was de dag weer voorbij. Ik maakte mij zorgen in de avond om Jannick . Ik had hem gesproken en hij was met een vrachtwagen onderweg , eerst de huurvrachtwagen naar Graz . Dan vandaar met de nieuwe vrachtwagen naar Wenen. Na 10 km stond hij stil metde nieuwe vrachtwagen, autopecht en had 3 uur gewacht. Hij moest toen nog naar Wenen vracht halen en dan weer terug. Hij had geen idee of hij het binnen zijn rijtijden zou halen maar dan zou hij in zijn vrachtwagen slapen. Hij was gisteravond ook al op spekgladde wegen onderweg en was met 20 km per uur bij Liezen onderweg. Hij haalde probleemloos Gröbming maar dan de spiegel gladde weg naar IPC. Hij kon bijna zijn baas bellen met alle waren in het magazijn inclusief vrachtwagen. Dat was wel 3 uur ´s nachts. Dat verwachtte hij nu ook weer als aankomsttijd.
Ik lig dan wakker want ik maak mij dan zorgen.

Woensdag
Vanmorgen wel om 7 uur wakker maar een poos blijven liggen en dan eruit. Na alle ochtend dingen eregns tegen 9 op weg naar de sportschool. Het ging niet lekker en was al moe toen ik begon. Terug naar huis gewandeld en heel aangekomen. Er waren nog wel gladde plekken maar we hebben nu regen en boven nul.
Thuis gekomen douchen en omkleden.
Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Dan om 2 uur nog een keer omgekleed en me net gemaakt. Om half 3 kwam Christine mij ophalen . Dan op weg naar Öblarn naar het Tanzcafe. Het was best druk en gezellig. Een echtpaar was voor het eerst oma en opa geworden. Ze hadden voor iedereen krapfen meegenomen.
Ik vind het nog steeds een leuk uitje. Christine heeft mij weer thuis afgezet Dan was het al half zeven geweest. Nu moe en voldaan.