Weer een koude dag voorbij

Oostenrijk, Gschwandtnerberg

Vanmorgen zo waar vroeg wakker en wat tv en om half 9 opgestaan. Douchen en de rest. Ontbijtje en opruimen.
Het is vandaag echt koud ook al is het qua temperatuur niet echt kouder maar het voelt zo. Er zijn sinds afgelopen weekend veel pistes open en de rest volgt op 8 december.
Ik moet naar de apotheek maar dat doe ik maar in de middag denk ik. Eerst mij toegelegd op de DigidD van Jan en ik heb nu een werkende , alleen de app wil niet dus op de pc ook goed. Aangezien mijn printer nog steeds niet werkt moet ik aan Jannick vragen om het uit te printen voor donderdag. Na het Finanzamt ook maar wat inkopen doen. Ik heb nog wat nodig voor het ferienhaus Seiz. Dan wat inkopen voor ons zelf.
We zijn aan de wandel gegaan en eerst naar de apotheek dan een grote ronde en bij de MEZ vraag ik Jan jij moet toch je spiegel ophalen. Dat was inderdaad zo. Dan blijkt dat hij ook de kap van de spiegel kwijt is en je daar een grijze kale voor koopt die je moet laten spuiten. Dat is een duur grapje dus ik was zo boos op Jan.
Thuisgekomen middageten gemaakt en gegeten. Dan eerst maar eens de cadeautjes uitzoeken en inpakken. Ik moet nog het een en ander kopen. Dit jaar bij lange na niet klaar. De lijst voor donderdag wordt steeds langer.
Dag weer voorbij.

Dat heb Ik ook. Heel veel bedacht, maar nog lang niet klaar. Ik hoop dat ik vrijdagmiddag het een en ander kan fixen voor de Sinterklaaskados voor Lex.