Allerheiligen

Nicht alles ist abgesagt!
Sonne ist nicht abgesagt.
Herbst ist nicht abgesagt.
Liebe ist nicht abgesagt.
Lesen ist nicht abgesagt.
Musik ist nicht abgesagt.
Fantasie ist nicht abgesagt.
Freundlichkeit ist nicht abgesagt.
Zuwendung ist nicht abgesagt.
Gespräche sind nicht abgesagt.
Hoffnung ist nicht abgesagt.
Beten ist nicht abgesagt.

Vanmorgen ergens rondom 8 wakker en goed geslapen. Ik was ook extreem moe gisteren. Maar ik had een fijne dag gehad en dat vond Jan ook. Vandaag helemaal dichtgetrokken en rondom 10 graden. Vanmorgen eitjes gebakken en broodjes gebakken.
Het bed afgehaald en de eerste was staat aan. Ik strompel nog steeds mijn voet is dik en zwart. Maar ik kan tenminste strompelen. Veel smeren met arnica . Ik kan mijn tenen weer bewegen dus het gaat goed.
Vanmiddag doen we maar een lekker Unox tomatensoepje met een broodje.
We kwamen gisteravond in het donker langs de begraafplaats en het zag er zo mooi uit met al die versieringen en al die kaarsen. Ik heb zelf niets met begraven maar op dit soort dagen ziet het er prachtig uit.
Formule 1 gekeken en helaas pindakaas voor Max. Ondertussen de 3e was in de machine en de vaatwasser ingeruimd en uitgeruimd en weer gevuld. Zodadelijk nog de laatste was in de droger en alles in de kast. Ik heb de cadeaus ingepakt en voor de kinderen heb ik wel alles. Dat is tenslotte het belangrijkste
Voor vandaag was het wel weer goed.