Weekend

Zaterdag
Om 7 liep de wekker af en moest Jan eruit. Ik had hem gisteren gevraagd om de dozen met speelgoed van de zolder te pakken. Dat had hij niet gedaan . Dus Jannick kwam gisteravond en was boos op mij. Ik hem gezegd dan moet je bij je vader zijn. Omdat het al donker was kon hij het niet meer doen dus moest hij er vanmorgen uit want om half 8 ging Jannick auto inladen. Jannick en Meli en de kinderen gingen naar de Eli waar ze een plekje hadden om speelgoed te verkopen.
Wij dus ook naar Liezen gereden en even gekeken. Er was veel en eigenlijk niet zo gunstig om te verkopen. Er mocht alleen speelgoed verkocht worden.
We hebben ze gezien en hebben een rondje gelopen dan onze boodschappen gaan doen. Even langs de Lidl en de Penny en dan weer naar huis.
Middageten gemaakt en samen gegeten. Behalve was niet veel gedaan. Ze kwamen thuis van de speelgoedmarkt. Theresa had van haar geld een doos met microscoop gekocht en een grote goocheldoos. Sabrina had een tip toi puzzel van petcontrol en petcontrol speelgoed.
Een ervaring rijker en ze hadden het naar hun zin gehad.
Ik ben vroeg naar bed gegaan , ik was echt moe. Ik ben ook vrij snel in slaap gevallen.

Zondag
Vanmorgen pas om kwart over 9 wakker, dus ik had schijnbaar de slaap nodig. Jan er ook uit gestuurd en de bedden afgehaald. De eerste was aan en zelf even douchen.
Ontbijten en de deuren open gezet. Het is nog steeds abnormaal warm voor de tijd van het jaar. We hadden al 22 graden bij het opstaan. Tijdens het middaguur bereiken we zelfs de 30 graden.
Meli is vandaag weer aan het werk in Schladming, Jannick gaat vanmiddag ook weer beginnen met rijden. Theresa gaat waarschijnlijk met Jannick mee.
Net even naar beneden om te vragen en het is nu zo, Meli was niet lekker en is thuis. Jannick gaat over een halfuurtje naar zijn werk en Theresa gaat met hem mee. Dus wij hebben vrij af. Sabrina is gisteren al naar Ingrid gegaan.