Super zonnig doet veel verwachten voor onze vakantie

Oostenrijk, Kleinsölk

Dienstag 28 August
Um die Zeit von Augustin ziehen die warmen Tage hin.
Zo de dag begon weer superzonnig en met 22 graden om 8 uur zat ik al snel in de zon. Lekker lezen, de was naar buiten HEERLIJK
Vanmiddag naar de huisarts in Schladming , ik heb al enige weken een soort eczeem op mijn handen. Heel erg vervelend. Ik heb nu een cortisoncreme en als het niet voldoende helpt , pilletjes tegen allergie want dat kan ook de reden zijn. Het eerste wat ze me vroeg waar heb jij je zonnenbril gekocht? Ze wil ook heel graag eentje voor haar bril die je kan wegklappen maar die verkopen ze hier niet. Dus verteld waar ik hem gekocht had en ze gaat nu haar brilglazen omtrekken op papier inscannen en hoopt dan dat ze het zo willen maken en opsturen. Ze wilde weten waar we op vakantie gaan en ze zei helemaal geweldig is Trieste een oud Oostenrijkse stad met Italiaanse flair.

28 augustus 2012 22:31 | Door: Annemarieke Veel plezier!!! Geniet ervan. LG, Annemarieke