Adventsmarkt Wolfgangsee

Oostenrijk, St Wolfgang

Vanmorgen om kwart voor 8 opgestaan en de tafel gedekt. Alleen Jannick en Sabrina kwamen eten. Meli en Theresa sliepen nog.
Jannick liet een filmpje zien die hij gemaakt had bij het concert van Robbie Williams. Ook Meli heeft bijna het hele concert kunnen zien. De Fanmeile was uitgestorven tijdens het concert dus ze kon tot 10 minuten voor het einde bij Jannick gaan kijken. Ze waren best dichtbij het podium. Ik vind hem erg oud geworden en ik dacht pas 49 jaar. Het waren super concerten maar erg koud. Chris Steger stond oa in het voorprogramma en Josh ook .
Sabrina zit te genieten van een sinterklaasfilm. We zijn dit jaar een beetje laat maar morgen gaan we het vieren. Ziet ze een zwarte piet zegt ze Oma kijk die was in Graz.
Eind van de morgen kwam Theresa nog ontbijten . Om 12 ben ik met Jannick , Meli en de kinderen naar de Wolfgangsee in St Wolfgang. Er zijn nog 2 plaatsen aan de See st Gilgen en Strobl . Je kon met de boot er naar toe maar met 15 euro pp een beetje veel.
Was heel erg druk maar wel erg leuk. Ze verkochten er bij een kraam allemaal grote ballen , Theresa had er eentje met chocolade en ik een krokante , ik kan het met niets vergelijken maar oh zo lekker. Sabrina hapte lekker aan die van mij me.e. Ze waren er met aardbeienglacee , pistache, noten, verschillende soorten met chocolade. Ik heb heerlijke punch met amaretto kirche. Later een grote zak met aardappelspiralen gegeten samen met Theresa. Dan wilden we eigenlijk nog naar de Adventsmarkt bij Gmunden . Er waren veel mensen gekomen maar het bleek niet meer te bestaan. We konden dan nog wel in Gmunden zelf gaan maar we besloten naar huis te gaan.Dan voor we thuis kwamen pizza besteld en opgehaald.
Een heerlijke dag gehad.

Robbie Williams was echt gaaf! Kennissen van ons zijn geweest.