Dag 9 Apeldoorn

Nederland, Apeldoorn

dag 9 Apeldoorn

Zo heerlijk geslapen , Jan zelfs lang tot half 10. Ontbijten gezellig met zijn vieren. Dan zijn Jan en ik inkopen gaan doen en gekeken of ik een montuur kon scoren maar helaas alle monturen die passen uitverkocht. Dus ik moet het echt nog een tijdje met mijn gerepareerde montuur doen, de glazen zijn nog helemaal goed en nieuwe zijn flink aan de prijs.
Inkopen gedaan maar helaas nergens oliebollenmix ook konden we nergens boerenkool in de pot vinden. Diepvries kunnen we niet meenemen.
Ondertussen alweer 3 uur en even niets meer. Diane is nog even ergens gaan kijken voor boerenkool.

Nou ze kwam dus terug met 2 potten boerenkool, de oliebollenmix is er dus gewoon niet en ze had stoofpeertjes gevonden voor me. Helemaal blij dus.

Weer helemaal lekker eten alsof we weer met zijn allen in Slovenie waren. Super gezellig en dus ook super lekker.

Vanavond gezellie tv kijken met als hoogtepunt Sara Kroos, echt lachen.

Maak maar een lijstje. Dan nemen wij het wel mee met kerst