Augustus

Vanmorgen werd ik om 9 uur wakker en ben dan ook gelijk opgestaan. Ik kon gisteravond de slaap niet vatten en laat ingeslapen. Na het ontbijt ben ik naar de sportschool gegaan. Ik heb mijn programma gedaan en dan in de stromende regen weer terug. Ze waren in het deel waar ik mijn ronde maak de lampen aan het veranderen. Maar ik kon probleemloos mijn ronde doen want de heren zorgde dat ik steeds bij het apparaat wat ik nodig had kon komen. Het miezerde toen ik naar de sportschool liep maar het hoosde toen ik terug ging. Thuis gelijk uitkleden en onder de douche. Jan ging Meli naar IPC brengen. (waar Jannick werkt en Meli bijspringt) Jannick was met de auto vanmorgen gegaan.
Het is donker en somber weer en met 16 graden niet echt warm. Het regent af en toe stevig en verder miezert het.
Net samen met Jan koffie gedronken en het andere stukje Ribiskuche erbij gegeten.
Jan zei dat een oude tv nog op de zolder stond en is bezig hem op te hangen. Ik had wel kunnen wachten op de nieuwe tv. We moeten kijken of hij het doet met de afstandbediening van die nu echt kapot is. Want van die andere is er geen afstandbediening meer. Mocht Jan die niet meer aan de praat krijgen kan die ook gelijk weg. Ik dacht dat die tv al weg was.
Ik ben aan het bedenken wat we gaan eten. Ik denk een salade met wat friet en een stukje biefstuk met gebakken champignons.
Het heeft zeer goed gesmaakt, Het werd steeds donkerder en het begon nog veel harder te hozen. Wat een water komt er dan naar beneden. Ook heel veel nevel , het lijkt meer herfst dan zomer. Er wordt weer sneeuw op de bergen verwacht.
Ik heb geprobeerd de tv met het internet te verbinden , zelfs Jannick even gebeld maar het lukt niet. Dus ik kan geen Netflix of Disney kijken en dat is wat ik meestal kijk.
Het bleef maar hozen zelfs toen ik in bed lag hoorde ik het.