Het aftellen bijna ten einde

Vanmorgen op tijd wakker , ik kon gisteravond de slaap niet vatten en ben toen nog wat tv gaan kijken daarna als een roosje. Alles op ons eigen tempo en het was al vroeg super zonnig en warm, het werd in de middag zelfs 29 graden. We hebben wel veel wind omdat er Föhn is.
Om 10 uur op weg gegaan en eerst naar het gemeentehuis. Ik wilde weten hoe het met de buitenkant van het huis verven zit en ik werd naar iemand doorverwezen. Die heeft me gezegd dat aard kleuren of geel bereik altijd mag kiefst geen donkere kleuren maar helle. Dan weer naar de receptie terug voor de 2e vraag of we een urn thuis mogen hebben. Weer doorverwezen naar een andere persoon en in principe mag het mits we een Antrag stellen. Dan naar Öblarn maar Barbara en haar ouders. Uiteraard werden we onthaald en ja koffie en wat lekkers. De sleutels afgegeven .
Tegen twaalven weer op huis aan en het eten opgewarmd en een eitje gebakken. Dan kwam Jannick koffie drinken die was al thuis want hij was naar de tandarts geweest. Kinderen spelen en later ging hij koken en Ingrid was de enorme grote parasol naar de stort brengen in Aich. Die was er al buiten toen ze het huis kochten maar is echt niets meer. Maar het is best een groot ding met een enorme voet en dikke standaard. Dan vertrokken ook de kinders en ik hoorde Jannick buiten het gras maaien dus dat is nu ook winterklaar. We hebben nog gedacht aan wel of geen winterbanden maar de temperaturen zijn nu nog behoorlijk hoog en als we terugkomen hebben we nog een week om ze erop te zetten . Ze geven hier komende week nog behoorlijk hoge temperaturen op maar het kan zo maar als het weer omdraait dat we ineens sneeuw hebben.
Nog een nachtje slapen en dan vertrekken we samen met Theresa , we gaan als ze uit de Kiga komt.
Zo nu tijd voor ons avondbrood.
Jula is verkouden en dan ziet ze er zo uit.

Voorzichtig!!! En heel veel plezier!!!