Rustige zondag

Vanmorgen wakker van de wekker , opgestaan en tafel dekken. Om 8 uur kwamen ze naar boven. Ontbijten met elkaar en dan gingen ze weer naar beneden. Maar Sabrina vroeg of ze boven mocht blijven. Dat was goed. Ze ging dansen en zingen met de Alexa. Daarna hebben we samen Squla gespeeld. Ze kreeg over klokkijken. De hele uren snapt ze al. Dan mocht ze DVD kijken en toevallig koos ze Dribbel en dat ging ook over klokkijken. Daarna was het bijna 12 uur en heb ik haar beneden gebracht want dan was ze op tijd om middageten te gaan doen.
Ik heb voor ons wat Kaiserschmarren gemaakt.
Ik heb het bed afgehaald en de wassen gedaan dat is genoeg voor vandaag.
Jan maakt het bed weer op als alle bespullen weer droog zijn. Ik had gisteren bij Ikea nog 2 hoesonderlakens meegenomen. Volgens mij is het 100 % katoen. Al mijn onderlakens zitten al kleine gaatjes in. Ik had er al een aantal meegenomen op vakantie dan kon ik die ter plekke weg gooien. Nu toch nieuwe gevonden. Even kijken hoe ze bevallen en dan kan ik er nog meer kopen of andere zoeken.
Het was weer een zonnige dag maar best frisjes. Wel een poos de deur open gehad maar zelfs de katten vonden het niet de moeite waard om lang buiten te blijven.
Een beetje tv een beetje Netflix en een beetje chillen.