Dag 10 bitter koud

Vanmorgen wakker en gelukkig goed geslapen ondanks mijn rugpijn. Een beetje tv en dan eruit.
Ingrid kwam met de kinderen voorbij om koffie te drinken. Haar geholpen met het huiswerk van Theresa uitprinten niet de makkelijkste opgave als het internet steeds weg is. Ze krijgt dan een weekschema en de werkbladen moet je dan uitprinten. Sabrina was Netflix aan het kijken dus gevraagd om dat even uit te zetten en dan lukte het. Theresa heeft het ook gelijk gemaakt. Die wilde ook blijven en dat was goed. Dan zijn Jan en ik aan het 2e deel van de keuken begonnen de wand en de schuine kant van het plafond. Ik alles leeg gemaakt , Jan de dingen van de muur. Ik dingen schoonmaken en hij verven. Je ziet het goed maar volgens mij wonen we ook alweer 5 jaar hier dus het was wel een keer nodig. Ik doe dan gelijk de voorjaarspoets, alles uit de kasten , de glazen en dingen wassen en de kasten schoonmaken. Ik kwam nog een nooit gebruikt kookboek van Jamie Oliver tegen America. Jannick kookt vaak met recepten van hem dus mag hij het boek hebben. Ik heb er nog eentje maar die heeft hij zelf ook Italian. Daar zoek ik wel eens een pasta recept uit.
Het was vannacht erg koud en het waaide dus het raam dan maar dicht gehouden. Het wordt vandaag ook niet echt warm max 3 graden. Zwaar bewolkt en af en toe piept er iets zon door. Waaien doet het niet meer. Maar aangenaam is anders.
Squla daar kan ik al een week niet mee aan de gang want het werkt gewoon niet staat er probeer het later. Een goed idee dat ze van de schoolklassen erop vrij hebben gegeven maar de particulier betalende klanten hebben niks. Ja we krijgen 1 week gratis verlenging nou dat mag toch echt wel wat meer worden.
Het is niet leuk als je slecht internet hebt want dat is nu nog slechter. Het lukt amper om in de avond Netflix te kijken of een Mediaatheek te gebruiken. Op de pc hoef je dan ook niets.
Samen met Jan gegeten, lekker Käsespätzel. Snel klaar maar wel machtig eten.
Dan nog samen koffie gedronken en zo alles weer terug aan de wanden maken en alles weer vullen.
Morgen het volgende stuk , ik denk dat we het dan af kunnen maken het verven dus. De rest schoonmaken duurt nog even voor ik alle kasten gehad heb.