Snotkop

Vanmorgen wakker voor de wekker en Ingrid kwam de babyfoon brengen. Was Sabrina erg verkouden nou dat heeft ze mooi aan mij gegeven. Vannacht slecht geslapen benauwd en verstopte neus.
Om 8 waren de kinderen wakker en ging het loos. Jannick kwam ook en die ging verse broodjes halen met Theresa samen. Dan met zijn allen ontbijten. De lekkere broodjes waren niet aan mij besteed. Geen trek en het smaakte mij niet. We kwamen de ochtend door en ik heb Pizzas gemaakt naar ieders smaak wat- Na het eten moest ik even plat en heb ik een uurtje geslapen en toen ging het weer. Om 3 samen koffie drinken met elkaar want Jannick had ook Appel kruimel gebak meegenomen, Dat smaakte wel .Dan de F! kijken en goede uitslag met 2e plaats voor Max. Het weer sloeg om van donker en regen naar zwaar bewolkt met af en toe zon en Jannick ging met een collega (de baggerfahrer) samen motortourtje maken. Ik eind van de middag de kinderen onder de douche gezet en ik vind het zo lief om te zien hoe Sabrina zich dan inzeept als ik het op haar hand doe. Jan droogde ze af en dan gingen ze samen in ons bed tv kijken tot Sabrina voor Theresa lastig werd. Mocht Sabrina bij mij zitten. Dan belde Jannick dat hij weer thuis was en Ingrid van haar werk ging halen. Dan hebben Ingrid en Jnanick nog de restanten van de Macaronie opgegeten en Ingrid ook nog de restanten van de appeltaart Dan 8 uur en iedereen verdween en ik ga een pijnstiller nemen en mijn bed in. Ik zou zeggen dat de rug pijn minder is geworden .

Wat was het spannend de race vandaag! Ongelooflijk dat hij als 2e geëindigd is! Vervelend dat hij niet echt minder wordt.