Een drukke dag.

Vanmorgen om half 8 wakker van de wekker. Ik ben opgestaan en tafeldekken. Dan aan een koppie koffie en wachten op de familie. Die kwamen om half 9 . Altijd gezellig ontbijten. Om kwart over 9 gingen Jannick Meli en Theresa . Sabrina vroeg of ze mocht blijven en dat was goed.
Jan heeft voor haar de Alexa in de keuken gezet dan kan ze zingen en dansen zo veel ze wil. Ik wil graag tv luisteren kijken. Nu nog een keer het concert van gisteravond en dan over naar de kroning in Engeland. We hadden gisteravond genoten van het concert in Amsterdam. Het zijn van die echt Nederlandse dingen.
Theresa wil vanmiddag met vriendinnetjes bij ons spelen , ik heb haar gezegd dat het goed is.
Jannick en Meli gaan om half 5 weg om de kleine vrachtwagen op te halen en dan gaan ze inladen in Singsdorf dan uitladen bij ons en de auto weer terug brengen.
Ik had aan Jannick gevraagd wat hij van die operatie vindt. Hij zegt zoals ze nu is wil ik het niet. Ze willen dan namelijk de brug tussen linker en rechterhersenhelft doorsnijden. En ja dat heeft gevolgen en zelfs misschien grote gevolgen omdat ze bij Sabrina niet weten hoe het in de heresenen toegaat. Jannick zei als de artsen het willen dan wil hij een second opinion. Hij heeft liever dat ze bv 10 jaar leeft zoals ze nu is dan levenslang wegkwijnen.
Jannick en Meli gingen met de kinderen naar het Sommerfest van het RK in Schladming. Dan nadat ze thuis waren gekomen was Meli naar het JRK en om half 4 kwam Zoe spelen tot 6 uur. Dan een boterham met de meiden gegeten. Jannick was om half 5 Meli ophalen en dan door naar Liezen om de vrachtwagen op te halen dan door naar Singsdorf om de auto vol te laden wat niet makkelijk is want Meli kan niet helpen. Om 7 uur ging Sabrina slapen en een uurtje later mag Theresa gaan slapen of lezen.
Geen idee hoe laat Jannick en Meli terug komen met volle wagen. Kan ik nog wel helpen denk ik.
Mijn suiker wil niet echt laag worden en van de metformin loop ik leeg. Ik zit nog niet eens op wat ik moet slikken maar moet langzaam opbouwen. Ik heb de hele dag honger en ik heb nog amper wat gegeten of ik loop leeg.