Pyramidekogel en verrassing

Oostenrijk, Feldkirchen in Kärnten

Vanmorgen rondom 8 opgestaan en Sabrina wilde gelijk mee naar de toilet. Dan ontbijten. Het was weer snel heet. We gingen op weg naar de Pyramidekogel in Keutschach. Jan en ik zijn heel lang geleden in de oude geweest maar de nieuwe toren waren we nog niet. Helaas was Sabrina te klein voor de glijbaan
Sie ist die höchste geschlossene Rutsche Kontinentaleuropas und eine elegante Variante, von der Aussichtsplattform nach unten zu gelangen. Theresa ging 25 km per uur en je gaat van 50m hoogte en de baan is 58 m. Ze kon ook een foto kopen dus die ook maar gedaan.Ze wilde ook graag abseilen maar ze was 1 kilo te licht. Je moet wat te wensen houden. De dame zei mij maar jullie mogen wel samen. Nou Oma slaat maar even over.Vandaar weer terug naar de camping en wat te eten gemaakt. Ik had gisteren naar Jolanda een berichtje gestuurd met de vraag staan jullie morgen ergens ? Kreeg een berichtje terug in Ossiach vanaf 17 uur. Dus ik had de kinderen gezegd dat ik nog een verrassing eind van de middag had. We zijn wat eerder gegaan want we hadden geen idee of we makkelijk konden parkeren. Dat lukte vrij makkelijk dus een rondje Ossiach gemaakt en bij het Stift gaan kijken en de kerk. Dan naar de Bauermarkt en ik had Theresa gezegd als je denkt dat je ziet waar we naar toe gaan hoor ik het wel, Nou gejuich want ze zag een poffertjes kraam. Jolanda en haar man staan 5 avonden in de week op de Bauermarkten. Hier is dat overal in de avond. We hebben heerlijke poffertjes gegeten en allemaal een grote portie zelf Sabrina at ze allemaal op. Nog een stuk zelfgemaakte stroopwafel geproefd. Dan weer terug naar de camping. We hadden weer een super dag en over het weer geen klagen zo zonnig en heet.,

Geweldig!!! Ze boffen toch maar met jullie! (en jullie met hun)