Begrafenis kijken

Vanmorgen om 8 wakker en zoals meestal een rondje ontbijt tv. De katten waren het niet geheel eens want die wilden gelijk eten. Dan toch opgestaan en hen eten gegeven en douchen. Gelijk de badkamer gepoetst en de wasmachine aangezet. Dan heb ik toch het gevoel dat ik deze week goed begonnen ben. Ondertussen ook mijn eerste koffie gehad. De beesten liggen alweer tevreden te slapen. Over beesten gesproken Jannick had een camera bij de knijnen gehangen. Een van de nieuwe is al tot 3x toe buiten het hek gekomen. Ze weten nu hoe. Dit konijn is een echte Oostenrijks Bergsteiger, klimt via hooi en ton op het dak van het hok en neemt dan een sprong tot over het hek. Dus ze hebben alles waar ze op kan klimmen weggehaald.
Het ziet er nog steeds treurig uit buiten en het schijnt nog wel even zo te blijven al komt er wel weer wat beter weer aan. Ze zeggen dat er geen mooie nazomer komt. De herfst is gekomen om te blijven.
Om kwart voor 11 de begrafenis van de Engelse koningin ingeschakeld. Erg mooi en een en al ceremonie. Voor mij persoonlijk hoeft het niet. Ik zou liever door familie worden gedragen dan door vreemden. Ik heb medelijden met de familie die maar door en door moet gaan en niet aan hun eigen verdriet toekomen.
Als ik lid van een kerk zou willen worden is het denk ik de Anglicaanse, een gulden middenweg tussen de geloven.
Dan tijdens de dienst wordt er de Heer is mijn herder gespeeld en gezongen. Dat beroert mij zeer want het was het lievelings lied van mijn moeder.
We hebben zo het meeste gevolgd en tussendoor moest ik af en toe wat doen. Jannick kwam vragen of wij nog frituurolie hadden maar helaas . ik bood hem de airfryer aan maar de patat was niet geschikt dus heeft hij mijn frituurpan meegenomen. Hij was vroeger uit zijn werk voelde zich niet lekker. Van dit weer wordt je ook niet lekker,
De kop van de week is er af.