Admont

Oostenrijk, Admont

Dienstag 1.September
Een prachtige bloedhete dag, gisteren zaten we aan de 36 en het zal er niet ver naast zijn vandaag. We wilden eigenlijk naar de Landesgartenschau in Bad Ischl maar Ingrid kwam vragen of ze Theresa kon achter laten want ze wilde haar haren afknippen. We waren nog niet klaar dus dat was goed maar ze was niet zo heel snel terug dus gaan we morgen maar.
Middageten gedaan of wel rest eten, het toastbrood belegd met tonijn Bruchetta en dan in de oven.
Daarna zijn we naar Liezen gereden waar Jan het ventiel van het wiel van de kruiwagen heeft laten aandraaien. Hier bij Lettmaier wilden ze gelijk een nieuwe band verkopen en nu kost het niets.
Dan zijn we naar Admont gereden, we waren wel eens in de stiftbibliotheek en het museum geweest maar nooit verder rondgekeken. Heerlijk gewandeld en dan terug nog wat inkopen meegenomen . Gewoon even eruit.
Maar het weer is toch niet normaal voor September, maar het is bijna over want het weekend verwachten ze sneeuw in de bergen. daar zijn nu toch ook op 2000m dikke twintig temperaturen.

Jannick is vandaag weer op zijn werk begonnen , hij heeft maar gebak meegenomen want er is nog heel veel. Vanavond ook meegenomen naar de brandweer. Jan eet nog braaf gebak , ik kan het even niet meer zien.
De laatste camper dus nu ook weg en kan Jan zijn auto weer voor de deur parkeren. Fijn dat het voor de buren maier geen probleem was en we er afspraken over konden maken.