ietsje beter weer

Dienstag 29.September
Het zag er vanmorgen wat beter uit dan de afgelopen dagen en met 12 graden aan de warme kant. In de morgen kwam zelfs af en toe de zon door en werd het nog warmer tot zelfs 20 graden. Jan en ik besloten onze boodschapjes wandeling naar de Billa te gaan maken en ik moest nog langs de huisarts voor de uitslagen bespreking. Gelukkig waren de uitslagen nu goed maar krijg nu wel pijnbestrijding en dat komende week 3x en daarna hoor ik het hoe het verder gaat.
Dan onze boodschapjes gedaan en terug gelopen met heerlijk weer.
Dan eten maken en dan zo aan tafel. Kaisergemüse, gekookte aardappelen en Karbonade.
In de middag werd het toch weer fris met een koude wind , geen zon en maar 14 graden.
Jan ging weer werken, Jannick was in de tuin de boomstammen aan het omzagen met zijn nieuwe kettingzaag. Uiteraard met beschermende helm, oorbeschermers en zijn brandweerlaarzen.
Ging best lekker snel dat omzagen. Ik had hem al horen boren want Ingrid wilde ergens planken in de muur. Hij wordt nog eens een echte klusjesman.
Eind van de middag kreeg ik Theresa , Ingrid ging haar haren doen en later naar de Kindergarten. Ik hoop dat Theresa het haalt tot 20 uur want ze is best moe maar ze wilde vanmiddag thuis absoluut niet slapen.
Ik geloof dat Jannick naar zijn brandweeravond is, het kan zijn dat Ingrid ook mee is want dan is er iemand die voor allemaal kookt en dat ze daarna naar de Kindergarten is. Hoor het soms allemaal met een half oor aan me voorbij komen.
Jan zit in zijn klushok. Theresa ligt op de bank half voor Pampus en Oma tja die zit er naast.