Kinderfasching

Kinderfasching.
Samstag 6.Februar
Tot 13 uur in dikke mist maar dan kwam vol de zon door en was het heerlijk.
Jan was vanmorgen sneeuwschuiven en scheppen bij het huis van Annemarieke dus de gasten kunnen daar nu komen en parkeren.
Middageten gedaan dan even boodschapjes . Ik wilde net een Apfelstrüdel gaan bakken toen Jannick kwam vragen of we mee gingen naar het kinderkarnaval. Oke even wat anders aan hoed op smink op en Opa en Oma gingen mee. Gaat volgens mij erg goed met Gröbming gezien de enorme veelheid aan kinderen.
Jan en ik waren het om 16 uur helemaal zat want die kinderen geven ook heel wat geluid af. Dus wij zijn terug gaan wandelen, heerlijk in het zonnetje maar ondertussen wel al koud.
Vanavond gaan Ingrid en Jannick naar Pruggern, Fasching vieren. Dus ik denk dat Theresa bij ons komt slapen.
Morgen doen Ingrid Jannick en Theresa mee aan de Karnavals optocht. Een wagen van de brandweer , ze zijn Gut Aiderbichl, dus de volwassenen als dieren om de kar. De kinderen op de kar, Ingrid is dierenverzorgster en ze gooien vooral met heel veel stro. Dat we dit nog eens beleven , wij allemaal in karnavalsluimen.
Het is vandaag precies een jaar geleden dat Jannick met de brandweer dat ongeluk had tussen Gröbming en Pruggern en het is nog niet voor het gerecht klaar.
Theresa heeft net aangegeven dat ze bij Opa en Oma wil slapen, zij is er al en Papa komt zo haar spullen brengen.