Precies 5 jaar na mijn ongeval

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Woensdag 4 maart
Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat ik mijn ongeluk had. Vergeten kan ik het niet , ik word nog elke dag geconfronteerd met mijn gebreken. Ik ga nog steeds vooruit , daar moet ik hard voor werken.
Het was vandaag redelijk weer niet koud en droog. De fohn loopt weer op het eind en het gaat dus regenen of sneeuwen. Jannick had vanmorgen vrij en heeft een lange training gedaan. Vanmiddag had hij weer biatlonkurse.
De Tjechische gasten zijn aardige mensen en doordat er 2 Duits spreken is het contact ook makkelijker.
Hoop dat het morgen redelijk is want er is de hele dag gratis schnupperkurse, je kan langlaufen, snowshoes wandelen, nordic cruising, en nog wat dingen doen.
Ik laat het nog even van het weer afhangen en ik moet eerst naar de tandarts daarna zie ik het nog wel. Waltraud heeft foto’s gemaakt voor de catalogus van het volgende jaar, zijn best leuke foto’s bij, ze heeft die van Jannick op een stick gezet. Komen bij Jannick op de site.
Er is er 1 bij waar Jannick naast een leerling die op de mat ligt staat met biatlon. Wij hebben precies dezelfde foto van Jannick dat hij op de grond ligt en Mark Waldhuber ernaast staat. Was Jannick 10 of zo. Konden toen niet voorzien dat Jannick jaren later zelf de biatlonleraar zou zijn.