Trainingskamp Tauplitz

Oostenrijk, Tauplitz

15 november 2007 | Door: Jannick

Maandag 7:20, in Schladming bus inpakken. We rijden zo rond 8:00 weg (zoals gepland) we komen om 9:30 aan , dan bus uitpakken en met de skido naar het hotel brengen.
Dan de eerste training op een klein streepje sneeuw maar we mogen niet klagen we kunnen tenminste langlaufen. Heel Tauplitz is vol de Duitsers zijn er allemaal, dan nog Tsjechen, Polen, Russen, en een paar Scandinavische teams.
‚s Middags rustig uitlopen en dan leeruur en naar bed.

Dinsdag langzaam begint het te sneeuwen maar het is nog te weinig om te gaan klassieken dus maar weer skaten. Dan rusten en middagtraining.
HET SNEEUWT en het waait hard maar er ligt nu al genoeg sneeuw om te gaan klassieken.

Woensdag het sneeuwt nog lekker door en de wind ook.
Vandaag hebben we een snellere training de wind is erg fel en de sneeuw voelt aan als scheermessen maar we gaan door.
‚s Middag hebben we vrij, we hebben een schansje gemaakt en gaan er met de skies vanaf (zie fotos)

Donderdag
Weer veel sneeuw en wind.
De laatste dag alweer jammer maar wel lekker.