Opnieuw zeer rustige dag

Wordt bijna vervelend maar weer lekker geslapen en vanmorgen wat tv kijken en dan op gemak ochtend rituelen- Een beetje opruimen, en met Jan even wat inkopen doen. We waren naar de Spar gegaan omdat ik verse bietjes wilde , ik dacht eerst dan ga ik vanmiddag nog met Jan mee. Het leek wel hongertijden zo veel inkopen de mensen doen. Ik heb gelijk maar een Turks Fladenbrot bevroren meegenomen en in gedachten doorgegaan wat heb ik nog in de kasten. Ik heb nog wat lekkere kazen en wil eisalade maken. Oliebollenmix heb ik ook dus de bollen kunnen gebakken worden. Appelflapjes ook. In de vriezer zijn nog Chinese hapjes ,ik denk dat we oudejaarsavond wel doorkomen. Thuisgekomen koken, eerst de bietjes gekookt want die moesten het langste, gekookte aardappeltjes en spek uitgebakken. Dat vindt Jannick ook heel erg lekker en die wil als hij uit zijn werk komt ook warm eten. En het is nog vrijdag ook!! Vroeger aten we dat op vrijdag bij ons thuis. Na het eten de keuken gepoetst en een tevreden gevoel weer.Morgen vind ik vast wel iets te eten in de vriezer/kasten , zondag gewoon hapjes en 1. Jänner vast genoeg over. Dinsdag zie ik dan wel weer wat ik aan vers producten nodig heb. Drank hebben we nog genoeg in de kast, nog veel verschillende biertjes uit de kalender, nog wijnen die ik gewonnen had, ik drink meestal toch water en dan heb ik met en zonder bubbels .
Ik heb eigenlijk gewoon niets meer nodig dus hoefde ook met Jan niet mee. Een pakje afgegeven voor Resi bij het RK in Gröbming want we rijden niet graag de Hofmanning helemaal naar boven. Ze was van de week een boek aan het lezen over geesten en kastelen in Oostenrijk en ik heb ook een boek daarover dus had ik een foto gemaakt en die wilde ze ook wel lezen. Dus hem mooi ingepakt en met een kaart voor haar afgegeven. Ik doe het gewoon nog een beetje rustig aan en neem mijn rust. In de middag een poosje bankhangen en wat tv kijken. Jan had buiten het huisje weer sneeuwvrij gemaakt. Het had vannacht gesneeuwd en overdag sneeuwde het elke keer weer. Verder best mooi weer met het zonnetje 7 graden en dan weer snel naar om het vriespunt. Super skiweer volgens mij met heel veel nieuwe sneeuw en ook nog poedersneeuw. Jan is weer gaan werken en dan heeft hij ook weer een lang weekend. Voor mij wat korter want op 1 januari komt Dominik weer vroeg.
Nu wachten op Jan en dan begint het laatste weekend van het jaar.
Na de eerste 2 fotos de fotos gemaakt met Theresa´s camera oa met nichtjes Viktoria en Leonie Ook fotos bij Oma gewoon fotos van de dagen in het Murtal.