Feest in het ballebad

Nederland, Rotterdam

Een prachtige warme zonnige dag. Het ontbijt was goed en lekker en samen met Jan ontbeten. DJannick en Ingrid hadden al vroeger ontbeten met Theresa. Na het ontbijt zijn we naar Zoetermeer gereden zodat we op tijd in de Ballebak waren. Dat was voor Theresa een feest want ze is dol op trampolinespringen en er was bijna niemand. Samen met papa van de een op de ander springen en ze kan het ook heel goed alleen. Dan met Papa in het deel van de oudere kinderen spelen, klimmen en klauteren en tot haar nek in het ballenbad. Ik ondertussen alles besproken en er was een hele lange tafel voor ons gereserveerd. Dan kwam praktisch iedereen tegelijk binnen.Randy met Björn ,Ton en Ria, (de zus van Jan met man) Bianca, Peter, Nina en Bo, Dennis, Mijn zussen Erna en Els met Nance, mijn broertje Ruud , mijn nichtje Anja met haar man Rob, Angela en Bert met Jula,. Grappig thuis heeft Theresa alleen maar oog voor de foto van Jula en dat is in het echt ook zo. Ze is helemaal dol op Jula. Ze heeft nu kennis gemaakt met al haar neefjes en nichtjes en heel veel ooms en tantes. De grotere kinderen verdwenen gelijk om te gaan spelen. Toen iedereen er was kwam de koffie en een excuus dat de taarten nog niet klaar waren. Daarvoor kreeg ik flessen kinderchampagne (kant en klare siroop) als compensatie. De grotere kinderen konden hun wafel gaan versieren en opeten. Er was gevraagd door het personeel of ze moesten komen zingen maar dat hoefde voor mij niet, Dus daar waren ze zo mee klaar en weg waren ze weer. Mijn broer en zussen en nicht gingen in de middag weer weg. Wij gingen eten. De kinderen hadden al gekozen wat ze wilden. Ze konden kiezen uit pannenkoek, poffertjes of frites. De ouderen allemaal frites met een snack. Omdat het mooi weer was kon er ook buiten worden gespeeld. Er was een kinderdisco tussendoor waar Nina zich helemaal uitleefde. Er moest een Opa en Oma foto gemaakt worden met alle kleinkinderen. Dat deden we buiten, Opa met een brullende Bo, Oma met een brullende Jula en een brullende Theresa tussen ons in. Dan heb ik Jula ook bij Opa in zijn armen gelegd en heb ik Theresa genomen. En ja er is een foto gemaakt en de lijst hebben we al gekregen , de foto komt nog. We zijn wel nieuwsgierig wat het gworden is. Dan hebben we afscheid van iedereen genomen , dat was het mindere deel. We hebben een eindeloos leuke dag gehad met de mensen waar we van houden en die staan voor onze rijkdom en geluk.
Dan hebben we snel nog wat inkopen gedaan in het stadshart van Zoetermeer nog net voor de winkels sloten. Niet alles wat ik wilde meenemen maar dat doen we dan wel in juli. Ingrid en Jannick hadden heerlijke bagels voor ons meegenomen als avondeten. Ik had tonijn met van alles en een geitenkaas met spekop rucola en donkere bagels. Jan wilde alleen 2 met geitenkaas.
We waren allemaal moe en geen zin om te gaan eten. Dus dit was een prima oplossing. Jannick vroeg mij denk je dat Kirsten haar buggy wil verkopen aan mij. Dus ik dan moet je haar even bellen. Dat deed hij ook en er werd niet opgenomen. Dus liet hij een berichtje achter. Dan kwam er later een berichtje dat het goed was en voor 25 Euro mocht hij die hebben. Dus hij heeft nu een Mclarenbuggy. Ik gelijk de extra bagage bijgeboekt. Voor 15 Euro kon hij extrabagage meenemen tot 15 kg. Dus werd de koffer van Theresa de extra geboekte die was het zwaarst. De buggy mocht dan op Theresa mee. Thuisgekomen zijn we allemaal naar onze kamer gegaan en na een warm bad sliepen we om 21 uur al.