Vakantie terme catez 2

Slovenië, Čatež ob Savi

Vakantie terme Catez 2

Sonntag.10.Mai
We hoorden het gisteravond en vannacht flink regenen maar vanmorgen trok het weer helemaal open en het werd wel bewolkt maar ook zeer zonnig en warm.
Eerst maar even naar de Lidl wat boodschappen doen en daarna lekker binnen gaan zwemmen want er hingen elke keer wel heel donkere wolken en in de binnen terme kan je ook een beetje buiten zwemmen . We hebben echt genoten en nadat we terug waren gekomen ook de bbq maar aangestoken. Jordy was vandaag de meesterkok en heeft het grillen gedaan. Heel erg lekker gegeten en het is nu 19 uur en nog steeds heerlijk warm en zonnig.
Dit is hoe we onze vakantie voorstellen.
Met mijn voet gaat het elke dag beter en beter moet alleen goed kijken waar ik me voet neer zet en dat het vlak is. Met de wonderzalf van Ingrid verdween bijna gelijk alle zwellingen en gaat het beter en beter in een snel tempo.
Ik vond vandaag bij de Lidl , jeugdsentiment namelijk Bazooka kauwgum maar zonder het plaatje in het pakje. Vroeger zat er altijd een plaatje in van Bazooka Joe.