Weer volop zomer

Wakker geworden om half 9 maar wel een zeer onrustige nacht gehad. De katten gevoerd en nog even wat ontbijt tv. Dan toch eruit en ik was net koffie aan het maken toen Ingrid met de kinders ook koffie kwam drinken. Sabrina bleef en Ingrid ging met Theresa naar das Gemeindeamt voor de definitieve aanmelding . Aangemeld zijn we al maar de papieren moeten worden getekend . Ik weet al dat Zoe ook meegaat met haar vader Bernd. Dat is leuk voor Theresa. Sandra moet werken en wil Belana niet alleen meesturen dus ik heb gezegd dat ze dan met ons mee kan gaan. Dat moet Ingrid nog met Sandra overleggen. Het was in de vroege morgen al 21 graden. Dus het wordt warm vandaag .Morgen is het weer zeer heet en gaat het op de 35 aan.
Eten gemaakt en samen met Jan gegeten. Dan kwam Ingrid vragen of ze haar was bij mij erin doen kon want ze was de badkamer ingestapt en alles onder water, Waarschijnlijk exact hetzelfde als de vorige keer en nog steeds garantie, Ze wil nu een nieuwe wasmachine maar moet even wachten op de monteur. Daarna ging ze zwemmen met de kinderen in het Panoramabad. Ik heb haar was buiten gehangen toen die klaar was. Dus de komende dagen ook weer veel wassen voor Ingrid.
Morgen heb ik vanaf de middag de kinderen want dan werkt Ingrid een halve dag. Dus morgen in de morgen denk ik inkopen doen.
Ze kwamen pas vrij laat terug en Theresa zei ja Oma en we hebben een hele grote bak patat gegeten.
Ondanks het hete weer begint het deel tuin wat boven nieuw is toch groen te worden. Maar genoeg buien gehad denk ik dan hopelijk gaat de grote ondertuin ook snel groeien. Langzaam aan wordt het wat.