Met Theresa naar de Kino

Sonntag 2.November
Het wordt bijna vervelend maar alweer een zonnige mooie dag. Jan en Jannick gingen beneden aan de vloer werken en dat heeft Jan vanmiddag afgemaakt. Het ziet er al goed uit. Morgen de plinten en het rolgordijn dat wordt het bewoonbaar.
De gulash was geweldig en we hebben het ons gezamelijk laten smaken ook Theresa eet dan aardig mee. Ik had zo veel over dat we vanavond een 2e keer hebben warm gegeten.
In de middag na haar slaapje ben ik met Theresa naar de bioscoop gegaan of wel zoals ze zelf zegt Kino. Het was de allereerste keer voor haar en het was ook nog 3D. Ze had wat moeite met haar bril ophouden en het laatste kwartier was ze haar bril kwijt en ik heb hem niet meer gevonden in het donker. Ze zat op 2 kussens en al snel had ze haar schoenen en haar vest uit. Ze vond het heel erg leuk. De film was de de 7e dwerg en was inderdaad erg leuk.
Dan weer terug naar huis waar jan en Jannick ook net klaar waren voor vandaag.
Dan met Jannick samen nog correcties voor het magazin doorgenomen en ik vond zelfs nog fouten in al teksten die al naar de drukker zijn. Helaas dan volgend jaar maar weer.
Nu is het 7 uur en ze zijn naar beneden even snel de rommel opgeruimd en nu tijd voor ons.