Jan naar Salzburg

Zo ik werd wakker van de wekker om 4.30 en ik was niet blij. We waren wel vroeg naar bed maar ik kon niet slapen dus ben een film gaan kijken tot 12.15 en daarna weer naar bed gegaan. Maar dat was dus een kort nachtje. Precies om half 6 stond het RK voor de deur om Jan te halen en ze hadden al iemand anders bij zich die naar een oogoperatie in Salzburg moest. Slapen kan ik niet meer dus een beetje tv kijken en dan zelf ook op tijd weer klaar want ik moest nu gaan wandelen naar de fysio. Met 15 graden en dikke mist niet echt lekker. We hadden gisteravond noodweer en we zagen de bliksem recht achter ons de bodem in gaan. Ik had voor de zekerheid alvast de meeste stekkers in huis bij ons uit de contactdozen gehaald en een kaarsje aangestoken. Maar behalve geen internet en geen tv verder weinig last gehad.
Jan belde net dat hij was aangekomen en al koffie had gehad en een boterham. Netjes hoor in het LKH in Salzburg hebben ze me ooit zwaar ziek vanaf 6 uur in de morgen tot laat in de middag laten zitten in een rolstoel zonder iets bij dikke dertigers. Omdat volgens hen de opname pas vanaf de avond was. Maar ze hadden zelf gevraagd dat ik vroeger gebracht werd. Fijn dat het in de Dopplerkliniek beter geregeld is ook al is het een onderdeel van het zelfde ziekenhuis.
De temperatuur is nog steeds draagbaar en nog steeds nevelig want het zou een van de heetste dagen worden vandaag. Ik had nog tegen Jan gezegd bof jij met de airco in het ziekenhuis.
Gisteravond fotos gehad van Bianca , meer de familie poco loco-
Tussen de middag gezelig bij Ingrid gegeten. Ondertussen is het weer knap heet.

Net Jan gesproken , die arts een mevrouw en professor in de vaatchirurgie was bij hem geweest. Ze heeft alles met hem doorgesproken en heeft gezegd dat hij misschien geen stent krijgt maar ze gaan in ieder geval kijken hoe het er uit ziet. De nieuwe medicijnen die ze getest hebben doen zeer goed werk volgens haar en de doorbloeding is eigenlijk heel goed nu. Hij wordt morgenochtend om half 8 al geholpen. Dan weten we hopelijk ook snel hoe het ervoor staat. Jan is vol vertrouwen en hij was zeer te spreken over deze arts.

Björn van harte 13 jaar en een fijne dag maar dat zal het probleem niet zijn in jullie vakantie.

Heel veel sterkte voor Jan en ook voor jou voor het wachten op nieuws. Laat even weten hoe het verlopen is.

Els molenaar 2018-08-08 19:20:04

Sterkte! In gedachten bij jullie! XXX

Annemarieke 2018-08-08 23:05:40

Sterkte en laat even weten hoe het is gegaan