Blaaaaaah ziek

Gisteravond voelde ik me niet lekker was al mijn bed ingekropen . Ik had buikpijn en maagkrampen. Dan begon de diarree en dat heb ik de hele nacht vol gehouden. Ik was vanmorgen gebroken maar al misselijk als ik aan iets te eten of drinken dacht. Ik ben tot half 11 in bed gebleven en dan toch maar iets voor mezelf gaan maken want Jan bleef ook gewoon in bed liggen daar heb je dan ook niets aan. Dan lkker gaan douchen en dat deed mij goed. Geen idee of ik iets heb opgelopen of er iets niet goed is geweest met de gerookte makreel. Jan eet geen vis dus daar kan ik het niet aan afmeten. Voor de zekerheid de rest maar weggegooid. Ik raakte wat uitgedroogd en ben begonnen met water met wat sap. Ik had nog wel diarree maar niet meer zo heftig in de middag en voelde me niet meer zo bluuh. Eind van de middag wat wit brood en dat ging ook goed en langzaam aan naar wat normale dingen en toen begon ik me weer goed te voelen. Wel barstende koppijn.
Vanmorgen was er behoorlijk sneeuw gevallen maar het weer sloeg om naar 6 graden en natte sneeuw dus alles begint in te zakken en dan wordt het ook heel zwaar. Het dooit en stormt. Geen last van want ik lekker op de bank onder een dekbed want ik heb het maar koud, Tel daar bij de verschrikkelijk zere schouder en arm . Ik heb geen enkel medicament gebruikt vandaag eerst weer op de benen komen. Vel tijd heb ik niet want morgen staat het volle programma aan.
Aan het eind van de middag kwam Theresa boven want die wilde weten of het me goed ging en ze wilde ook wat tv kijken wat Papa keek beneden iets. Ook goed dus gezellig op de bank de Zwanenprinses kijken. Daarna haar naar beneden gebracht.

Gelukkig was het maar van korte duur. Beterschap!