Alle kasten zijn er nu.

Dienstag 25.April
Gelijk in de vroege morgen al veel zon en het werd op het balkon aan het eind van de morgen heerlijk 27 graden. Later kwam de eerste bewolking maar het bleef vrij zonnig en warm. We moeten er van genieten want er is weer een grote hoeveelheid sneeuw opkomst en vorst.
Wat maken de vogels een herrie die heb ik heel lang niet kunnen horen en nu de deur open staat is het gewoon luid. Maar wel gezellig.
Jan ging vanmorgen met de boekenkasten aan het werk, ze zitten nu aan elkaar vast en het bovenste deel heeft hij al dicht, ziet er goed uit.
Ik werd gebeld en de bezorger van de kast zegt me ik ben er in 15 minuten. Dus de laatste kast is er ook. Ze zouden een uur van te voren bellen en zelfs die 15 minuten waren zeer kort. Dan staat hij voor de deur en voor we beneden zijn had hij alweer gebeld.
Eerst eten rucolastamppot met spekjes en ik had nog gemarineerd vlees dat ik maar gebraden heb. Voor Jan vanavond nog wat over.
Na het eten met Jan samen naar Letmaier met mijn kroonlijsten van de kasten en ze hebben ze mooi op maat gezaagd , ze moesten door de lengte gezaagd worden. We hoefden niets te betalen, gelijk nog montagekit meegenomen . Jan heeft ze even tegen de kasten aangeschoven zitten nog niet vast maar ze passen perfect en het staat erg goed dus geen kast meer uit elkaar maar een chique oplossing.
Jannick kwam onverwacht thuis is weer de kies die al zo veel problemen heeft gegeven kapot. Waarschijnlijk toch weer en ontsteking eronder die het weer open geduwd heeft. Maar hij kan pas morgenochtend naar de tandarts want die was er vandaag niet en hij gaat gewoon niet graag naar een ander.
Jan moest weer gaan werken en ik had even nergens meer zin in. Hoop dat Jan morgen met de kasten aardig klaar komt want ik wil nu wel gaan opruimen. Ik kan erg slecht tegen het feit dat ik niet kan op of inruimen en mijn regelmaat kan ik dan ook niet vinden en word steeds onrustiger.
Jan zit weer beneden in zijn hok , maar als straks alles in de slaapkamer klaar is kan hij daar gaan zitten. Lijkt me in ieder geval gezelliger en warmer in de winter .