Eerste dag van een heel nieuw jaar

Vanmorgen om 8 uur wakker maar ik sliep pas na drieen. Dus flink duf maar in bed de tv aangezet. Dan doezel ik lekker weg. Dan kwam ik uit op een concert van Andre Rieu. Ik klan daar echt van genieten. tegen 11 pas gaan douchen. Ik had wel in bed al ontbeten en de katten eten gegeven. Anders heb ik echt geen rust en ik moet er toch uit voor mijn medicijnen. Wij hebben gisteravond het jaar 2023 in stijl de deur uit gedaan.
Rob kwam mooi op tijd na een glaasje port dus zo rond 5 gingen we aan tafel. Meli en Jannick hebben een apparaat waar je in het midden een fondue kan doen en dan aan de ene kant een steenplaat en de andere kant een grilplaat en je eronder kan racletten- Het eten was erg lekker en gezellig.
Dan was het ineens tijd om aan de wandel te gaan naar het vuurwerk. Dat begon op tijd en er waren echt heel veel mensen. Het vuurwerk was zeer de moeite waard en echt prachtig om te zien. Dan weer naar huis gewandeld. We hebben bij de afleveringen van mister Bean en vooraf Dinner for two naar de 12 uur geleefd. Dan hebben we de champagne gedronken . Theresa heeft Rob haar nieuwe kamer laten zien en dan is Rob naar huis gegaan , hij mocht blijven slapen maar hij wilde naar huis. Dan bleek dat het gesneeuwd had. Het is wit bij ons maar ik denk dat er in Ramsau wat meer gevallen is.
Een fijne avond gehad en we zijn het jaar beter begonnen dan de afgelopen jaren. WE hopen niet alleen een goed jaar 2024 maar dat het ons nog meer goed jaren brengt.
Nu het nieuwjaarsconcert horen en zien. Tot nu erg mooi.
Jannick was vanmorgen om 8 al naar zijn werk, Meli is tegen 13 uur gegaan en de kinderen zijn bij ons. We eten resten en het lukt aardig met het weg eten. Sabrina heeft de laatste oliebollen weg gegeten. We hebben verschillende soorten brood zoals citroen pannetone , chocobrood en kerststol. Gevulde eieren en peertjes met roqueforte. Dat laatste heb ik bijna weggeten. Meli had een filmpje gemaakt vanmorgen van Sabrina. Dan staat ze huilend bij de deur dat ze niet terug naar huis wil. Echt heel zielig. We kunnen er niets aan veranderen , ze moeten naar huis. Het wachten is dat Ingrid terug van haar werk is.
Theresa heeft haar hele jas met smeer/olie. Ze heeft geen idee en wij ook niet hoe het erop gekomen is. We bemerkten het gisteren en we kunnen nu niet ergens wat kopen om te proberen het te verwijderen. Het zit op mouw op haar rug en aan de voorkant en niet weinig ook.
Nu wachten tot het schansspringen begint. Sabrina en Theresa kijken wat in de slaapkamer.