De familie is weer groter geworden

Donnerstag 11.August
Nadat ik gisteravond buikpijn kreeg en ik eindelijk in slaap was gevallen toch nog redelijke nachtrust gehad. Theresa kwam en Oma ging opstaan.
Dan het grote nieuws van de dag!!!!!!
Mandy en Derk zijn ouders geworden van 2 dochters, Claire Romee en Carice Lily.
Erna en Manfred dus Oma en Opa. Gefeliciteerd allemaal met dit wereldnieuws.
De dag begon nog met enorm zeikweer maar echt koud is het niet geweest 10 graden vannacht en nu 12 graden. Tussen de buien komt af en toe de zon tevoorschijn, wat het dan ook een paar graadjes warmer maakt. De weerberichten zijn goed met een 30 graden in het weekend. Doe het ook voor 25 graden , blij zijn. Als ik dan lees dat in Nederland plekken waren met 0 graden vannacht. Op de Sölkpas ligt ook sneeuw zal wel dicht zijn dus. Sneeuw al op 1700m. Meestal ook weer snel weg .
Tussen de middag de restanten van gisteren gegeten nog wat kroepoek en een eitje erbij gebakken en klaar. Er zijn als toetje nog poffertjes voor wie wil (Theresa ontbeet ermee).
Jan heeft de tassen van de zolder gehaald kan ik langzaam aan gaan inpakken voor de vakantie. Nog 16 nachtjes te gaan.
Alle vakantie handdoeken ,stranddoeken en beddengoed opgezocht en ingepakt samen met de keukendoeken, theedoeken afwasborstel enz een enorme tas vol. Dat is 1.
Vanmiddag naar de MEZ pakket voor Mandy en Derk op de Post gedaan . Terug gewandeld en ik had een jas aan maar dat was me toch te warm. Het was droog en een matig zonnetje af en toe maakte het toch warm.
Theresa was met Ingrid naar kennissen met kinderen, Florian en Klemens de laatste is pas geboren.
Dus dat was wel lekker rustig.