Dagje anders dan gepland

Vanmorgen na het opstaan en ik klaar was even met de babyfoon op Sabrina gepast . Ingrid ging Theresa weg brengen want die had school ski dag. Dan kwam Ingrid weer thuis en bracht Jan mij naar Christina. Bij de school gingen de kinderen net weg in 4 grote bussen.
Christine heeft mij weer naar de Mez in Gröbming gebracht . Rondje Mez gedaan en dan naar huis gelopen. Vanmorgen toen we weggingen was het minus 6 graden maar het werd zeer snel zonnig en dus ook best lekker om buiten te zijn.
Omdat ik gisteren bericht had gekregen dat ze morgen de vaatwasser komen bezorgen moest ik alles weer omgooien en zijn we naar Liezen gereden om die dingen te doen en kopen die we nodig hebben. Alles op ons gemak maar niet alles gevonden wat ik wilde hebben. Ik wil zo graag een botervorm liefst van een lammetje maar ik kan het echt nergens kopen. Ik ben nu al tevreden met elk botervormpje.
De chocoladeboter is bijzonder lekker geworden. Ik had wel eens cocoboter gemaakt maar nu had ik een recept daar moest ook honing in en dat maakt de smaak echt lekker. . We kwamen thuis alles wegruimen. De wasmachine leeghalen en in de droger en de volgende was erin. Ondertussen was Ingrid met Sabrina gekomen en dus koffie gemaakt. Theresa kwam haar medaille laten zien , ze had met de schoolwedstrijd een 4e plaats behaald.
Dan eind van de middag was de rust weer daar. Ik kreeg een mail van de Steierdutchies en even beneden vragen en Ingrid is dan op Reha met Sabrina dus Theresa is bij ons. Dus ons aangemeld voor het koningsfeest op 1 mei. Jannick had gisteravond en vanavond zijn theorie voor zijn rijbewijs voor een zware motor en zaterdag gaat hij officieel zijn andere motor kopen en ze nemen de andere motor terug.

Lieve Annemarieke van harte gefeliciteerd met het 30 jarig huwelijksjubileum. Wat fijn dat je dus nu ook in de buurt bent. Een leven met Lex zo beetje hier begonnen toch? Ik gun jullie nog minstens 30 jaar erbij.

Dank je wel!!!! Ja, Gröbming neemt een zeer belangrijke plaats in ons leven in. ❤️🇦🇹❤️