BBQ

Vanmorgen om half 9 wakker en zeer goed geslapen. De zon schijnt en om 9 uur was het al 21 graden. We moeten genieten van elke zonnestraal want er komt heel slecht weer aan.
Ondertussen 10 uur en Ingrid kwam zeggen dat ze weg rijdt , ze gaat eerst naar de fysio met Sabrina en dan naar Stadl om Theresa te halen.
We hebben vanmiddag om 3 afgesproken om naar Nance en Els te gaan, we gaan BBQen . Wij rijden zo nog een keer naar de Fürstenhof om vlees te kopen.
We zijn inderdaad naar de Fürsterhof gereden en hebben ook het vlees kunnen kopen. Dat is niet altijd zeker want ze slachten wanneer een hele koe zeg maar verkocht is dan kan het zijn dat er delen niet meer te koop zijn. Ik heb gelijk mijn vlees voor de kerst besteld dus dit jaar ben ik op tijd.
Helaas weer Marietta niet getroffen en degene die nu in de winkel stond kende ik niet maar bij onze naam zei hij gelijk oh Jannick.Ik heb haar nu maar een mail geschreven om te vragen of alles goed is. Ze wonen werkelijk op een van de mooiste plekjes . Elke keer als ik daar kom verwonder ik mij over zo veel schoonheid van de natuur. We zijn nog even naar Schladming gereden en bij de Lidl nog wat dingen gekocht en dan naar huis.Een lichte middagmaaltijd met de BBQ in het vooruitzicht. Het is nog steeds prachtig mooi weer. Tegen 3 zijn we in de auto gestapt want ik wilde eerst geld halen en een tv boekje en we waren net op weg naar Els en Nance toen Ingrid belde dat ze daar bij het wijkje stond maar niet wist welk huis. Dus ik zei haar dat wij er al aan kwamen dus allemaal tegelijk aangekomen. Na verloop van tijd belde Jannick want die was de sleutel vergeten die kwam hij halen en dan kwam hij later gedoucht en omgekleed terug. Eerst aan wat te drinken en dan later aan het eten. Els heeft meer dan haar bestens gegeven want we hebben echt bijzonder lekker gegeten . Eigenlijk te veel gegeten en Els had voor een weeshuis ingeslagen dus er was veel te veel. Het is zo fijn dat ze er zijn en ik geniet er ongelooflijk van. Ingrid is met de kinderen naar huis gereden en Jannick bleef nog wat. We hbben al die tijd buiten kunnen zitten en nadat de vleermuizen begonnen te vliegen was het tijd om naar huis te gaan . Ik geloof dat we om 21 uur thuis waren. Met al de restanten van het eten die ik allemaal goed heb weg geborgen want we kunnen het niet morgen gelijk eten dus dat wordt zondag.Nog een beetje the good doktor en dan naar bed om de een of andere reden waren Jan en ik beide erg moe.