Theresa is vandaag haar eigen zeepje.

Mittwoch 29.Oktober
De dag begon zeer zonnig met rondom het vriespunt maar het werd wel snel warmer door de zon. Jannick wilde met de auto weg en moest krabben maar hij had geen krabbertje. In huis is het door de zon de hele dag lekker. In de vroege ochtend verwarmd de cv en geeft het dan af aan het systeem als het echt kouder gaat worden zal Jannich het toch 2x per dag moeten laten verwarmen . Jan en Jannick hebben de hele kamer nu leeg gemaakt en ook het al gelegde laminaat en ondervloer eruit gehaald dan met slijptol en weet al wat de vloer afgeslepen en bij de opstaande randen naden gemaakt. Het raam open Jannick met gehoor en adem bescherming en enorme stofwolken die door het raam naar buiten komen , Er is zo veel bouwstof dat Jannick met Ingrid een bouwstofzuiger zijn gaan kopen. Ze hadden wel geveegd maar dat is niet voldoende en je gewone stofzuiger gaat er van kapot. Dan zijn we gaan eten , we hadden bij hen kunnen eten maar ik had al een deel klaar . Na het eten zijn ze de infrarood verwarming aan het plafond gaan bevestigen en dan gaan ze de vloer egaliseren. Dan 2 dagen drogen en moet opnieuw het kurklaminaat erin gelegd worden. Maar dan is het tenminste goed.
Ingrid heeft vandaag een vervelende dienst van 15 tot 21 uur. Dus dan heb ik straks Theresa weer want ik neem aan dat ze dan nog niet klaar beneden zijn.

Ze zijn nog steeds niet klaar maar morgen weer een dag. Jannick had te weinig zakken egaliseer en hier gaan de winkels tot 3 uur dicht en dat is dan wel balen. Hij heeft het wel later gehaald maar ze zijn er niet meer mee door gegaan.
Tot mijn vreugde zijn mijn kasten bezorgd, ik heb alle dozen al uitgepakt want er zat heel veel verpakkingsmateriaal bij en morgen worden de gele zakken opgehaald dus al dat plastic en piepschuim kan dan gelijk weg. Zal wel een heel werk worden om het in elkaar te zetten zo veel onderdelen.

Dan Theresa nog in bad gedaan en ik hoefde geen badschuim of zo te gebruiken want ze had vanmiddag thuis al een fles shampoo of badschuim van zwitsal te pakken gehad en had zich daar mee ingesmeerd. Nou hadden ze het wel schoon geveegd maar haar haren waren helemaal plakkerig. Dus ze was zelf het zeepje vandaag. Het rook wel heel erg lekker. Doen Ingrid en Jannick heel zuinig met hun Zwitsal producten omdat ze het zo lekker vinden en je het hier niet kan kopen , smeert Theresa zichzelf er helemaal mee in. Lachen!!
De chaos op de kelderverdieping is enorm je moet zo wat over de spullen heen klimmen. Doordat ze de kamer echt helemaal leeg moesten maken om te egaliseren. Anders leg je een deel en zet de meubels van de ene naar de andere kant. En nu heb ik ook nog een groot bureau glasplaat en 2 steunen staan die naar beneden moeten. Want waar het bureau stond komt mijn secretaire. Tja we blijven lekker bezig.