Wat een K bezoek aan de Doppler

Vanmorgen om half 8 wakker opgestaan en met Jan naar de Billa om brood te halen. Thuis hebben we ontbeten en zijn we gaan douchen. Nu nog wat Puls 4 kijken.
Het is druilerig en donker weer.
Alles op mijn gemak en op tijd wat gegeten en dan op weg naar Salzburg. We waren mooi op tijd in de Dopplerklinik en het duurde nogal bij de receptie. Nee we hebben geen CD die krijgen we niet. Nee we hebben ook geen Befund die geven ze ook niet. Dus moest ze met het inlognummer van Jan het ergens tevoorschijn toveren. We moesten in de hal wachten en hadden niet in de gaten dat ze ondertussen terug was gekomen en dat we weer voor het ruitje in het hokje moesten komen. Dan moesten we naar de neurointervention. Daar aangekomen wisten we niet op welk belletje we moesten drukken. Dus ik dacht geen mri, geen angiogram, geen röntgen, eeg of wat dan ook dus bleef een belletje over voor dr Killer. Daar op gedrukt en er kwam iemand die ons binnen liet en zei dat we in de gang konden wachten wat we ook deden.
Dan ging er een deur open en op de deur stond dr, Killer of ze dat ook was wisten we niet want ze stelde zich niet voor. Wij hadden mondmaskers op omdat het plicht is maar zij had dat niet. Ze vroeg terwijl we gingen zitten waarvoor kwamen dus ik zei controle. Nee dat was niet goed want Jan moest antwoord geven en die deed het niet. Vraagt ze het nog een keer en dan draait Jan naar mij en vraagt wat wil ze want ik begrijp haar niet. Dus ik zei hem ze vraagt waarom je komt. Dus hij zei ook controle.
Dan vraagt ze om een medicijnlijst aan Jan en die weet het niet en ik zei haar die hebben we niet. Daar is in alle jaren nooit omgevraagd en ik zie dat ze de lijst op haar pc heeft staan dus ik zeg haar die allemaal alleen geen trombo ass meer en voor ik verder kan gaan met de toelichting begint ze te schreeuwen. Dat moet hij gebruiken samen met de brillique dus ik zeg haar die gebruikt hij toch. Maar ze bleef maar schreeuwen . Ik zeg haar nogmaals de huisarts heeft die stopgezet omdat alleen geschreeuw. Ik heb haar gezegd en op Jan gewezen hij is de patient dus ik ga weg. Ik ben ook weg gegaan want ik laat me niet constant aanschreeuwen en beschuldigen. Ik heb niets gedaan. Ik heb de medicijnen niet veranderd dat heeft de huisarts in samenspraak met een psychiater gedaan. Omdat het medicijn wat van de Doppler was voorgeschreven niet goed bij zijn andere medicijnen passen. Dus heeft de huisarts haar broer gebeld die psychiater is en het voorgelegd en die vond ook dat het niet het juiste medicijn was en heeft een ander voorgeschreven en erbij gezegd met trombo ass stoppen want het nieuwe medicament werkt ook bloedverdunnend.
Ik sta buiten want ik was het ziekenhuis ontvlucht komt Jan eraan en die zegt ik ben ook weggegaan want ik begrijp en versta haar niet. Tja wat nu ? geen idee. We zijn naar huis gereden .Het was gelukkig nu niet zo heel slecht weer op de heenweg was het bar en boos en heel veel regen.
Ik ga maar een afspraak maken met de huisarts om er over te praten.

Nou daar ben je mooi klaar mee.

Liduina 2023-03-14 18:49:22

What’s in a name…. 😳

Annemarieke 2023-03-14 22:43:15

Wat een vreemde sytuatie, zoals die arts daar reageerde, hoop dat jullie huisarts en meer kan bereiken