Nog steeds geen mooi weer

Vanmorgen om 8 wakker na een korte nacht , ben pas ergens rondom half 3 in slaap gevallen. Maar gelukkig niet heel erg moe.
De dag begon troosteloos maar het werd wel warm en we konden zelfs begin van de middag een poosje op het balkon in een zonnetje zitten . Ondanks dat het erg warm was was het toch geen mooi weer. Ingrid kwam koffie drinken met Sabrina . Dan eten gemaakt een Minestronesoepje vooraf en een macaronimaaltijd uit de vriezer. handig als je veel in een keer kookt en porties invriest. Ik zou eind van de middag even op de meiden passen want Ingrid moest dan recepten halen bij de kinderarts. Jan en ik wilden net samen naar de gemeente gaan om de enorme berg glas, emmertjes met olie, een bak batterijen en nog wat dingen die we daar konden brengen. Dat ging open om 14 uur. Maar Jan komt en zegt Ingrid zocht je en ik nou ik ben niet weg geweest. Dus loop naar beneden zijn daar Theresa en Belana en ik vraag waar is Mama en Theresa zegt die is naar de Kinderarts en ik waar is dan Sabrina nou Oma bij jullie. Dus wij naar boven overak gekeken maar geen Sabrina . Ingrid nam haar telefoon niet aan dus maar thuis gewacht tot ze terug kwam. Ze had mij inderdaad niet gevonden en wel geroepen maar ik was op het balkon met de plantjes bezig en zij is niet doorgelopen. Had ze Sabrina toch meegenomen. Daarna zijn wij naar de gemeente gegaan en het was daar behoorlijk druk , het was lang dicht geweest. Dan weer naar huis maar eerst nog even langs het postkantoor en gelijk even gekeken bij de NKD en Jan heeft een grote molen op zonne energie voor zijn vaderdag, Dat was hier eigenlijk afgelopen zondag en ik geloof as zondag in Nederland dus mooi ertussen in. Het gewone dagelijkse werk gedaan en verder niets