Opnieuw sneeuw

Vanmorgen om 7 uur wakker , even de katten eten gegeven en wat tv kijken in bed- We lagn gisteren om 8 uur in bed en Jan sliep om half 9. Ik was wel moe maar geen slaap dus lekker lang tv gekeken. Soms heb je gewoon lichamelijke rust nodig-
Ingrid bracht Sabrina dan koffie drinken en de was droger draait nu de 2e was van Ingrid-
Jan is aan het stofzuigen en ik had al de keuken opgeruimd, het huis gestofd, de vaatwasser gevuld en de eigen was opgeruimd.
Om 7 uur geen spatje sneeuw wel had het in de nacht geregend. Ingrid kwam om 8 en vroeg heb je al naar buiten gekeken. Dus het sneeuwt heel hard en er ligt ondertussen al een aardige laag. Daarbij waait het en er is een halve meter sneeuw voorspeld en in dit tempo halen we dat met gemak. Het is ook grappig dat het gewoon regenen kan zonder dat de dikke sneeuw laag verdwijnt.
Middageten gemaakt en samen met Jan gegeten. Daarna Flikken Maastricht en de Luizenmoeder gekeken. Wilde eerst niet kreeg steeds op uw locatie heeft u geen kijkrechten en dat op BVN speciaal tv voor Nederlanders in het buitenland. Dus net maar Hola erop gezet en toen kon ik wel kijken. Via de schotel gaat niet meer want ze hebben BVN naar Hotbird gezet en wij hebben Astra.
Zo komen we de dag ook wel weer door.
Buiten sneeuwt het maar door en we hebben ook de houtkachel aangemaakt. Gezellig snorrent kacheltje.