Alpenbad

Oostenrijk, Liezen

Samstag 24.Juni
We waren op tijd eruit, Jannick kwam een bakkie halen en Theresa was er ook. Toen Dominik om half 10 kwam alles in de auto gezet want we gingen naar Liezen naar het Alpenbad. Die konden we op de Steiermarkcard doen. Het was al vroeg warm en een mooi zwembad en het was heerlijk rustig in de morgen. Ze hebben zich super vermaakt en wij ook. Dan hebben we ook nog gegeten daar. Dat was erg lekker. Theresa en Dominik Kinderschnitzel mit Pommes, Jan wilde Leberkasesemmel em ik Kebab. Theresa at niet eens alles op dus dat heeft Jan gedaan. Het was lekker op het terras onder een grote parasol.
Dan zijn we de bril van Theresa in de Eli gaan ophalen en snel wat boodschappen bij de Lidl en dan naar huis maar eerst nog een lekker waterijsje. Ik denk om half 4 weer thuis. Het is nog steeds erg warm en er trekken af en toe best donkere wolken voorbij.Jannick kwam nog een bakkie doen en zijn nieuwe schoenen laten zien.
Het tv kijken werd niks dus ze zijn nu samen aan het knutselen en spelen.
Dominik wordt pas om 18 uur gehaald dus nog even voor de rust weer keert.

Het is niet druk in het water, Hebben die oostenrijkers koud watervrees