Helaas

Vanmorgen mooi op tijd wakker en opgestaan. Na alle ochtenddingen zijn we op weg gegaan. Dan konden we in Salzburg naar de outlet gaan. Dan kan er niets gebeuren waardoor je te laat komt . Je weet het maar nooit met al die tunnels. We hadden heen geen enkel probleem ook niet bij de wegwerkzaamheden. In de outlet was het totaal niet druk. Ik vond voor Jan een mooie sweater, Erna had ook wat dingen gevonden. We waren gaan koffie drinken en wat eten. We hadden niet opgelet bij het parkeren. Konden we de auto niet vinden maar gelukkig ging er een lampje bij Erna branden en vonden we de auto. Toen ze aankwam vond ik haar sjaal zo mooi en zoiets past precies bij mijn jas die ik gekocht had. Stappen we uit de auto geeft ze mij haar sjaal en zei ik koop wel een ander. Ze is nu niet helemaal weg want ik ruik haar nog steeds aan de sjaal. Op de luchthaven nog koffie gedronken en dan was het tijd om te gaan. Ik kreeg het parkeerticket niet betaald , Jan ook niet. Uiteindelijk een man die van de parkeersystemen was deed hem erin en ik kon wel betalen. Soms denk ik dat ik gek ben want ik deed precies hetzelfde. Het was ook niet de eerste keer dat ik daar betaalde..
Terug ook probleemloos nog snel wat water gekocht en dan bij de McD wat te eten meegenomen.
Na thuiskomst eerst eten en dan even langs Jannick. Was Ingrid helemaal naar Wenen gereden en alles zou dan achter elkaar kunnen. Komt ze daar aan doen ze alleen EEG en nu moet ze volgende week voor de PET scan met Sabrina. Dat is ruim 3 uur heen en ruim 3 uur terug rijden. Ik geloof dat ik even uit mijn dak was gegaan. Voor Theresa wel leuk want die komt dan weer een dag en dan mogen Opa en Oma haar uit school halen om naar de orthodontist te gaan. Maar dan maakt het me niet uit.
Nu zitten we en mis ik Erna.

Ja een paar dagen zijn zo weer voorbij ik heb het naar mijn zin gehad

Erna 2024-01-16 18:53:04

Ja Nicolette en Erna, die 3 dagen zijn zo voorbij, hoop toch dat het voor jullie 3 onvergetelijke gezellige dagen samen waren. Erna weer welkom thuis in het kleine Holland.