Liduina naar Salzburg gebracht

Vanmorgen rondom 8 opgestaan. Jan was wat eerder opgestaan om met Theresa mee te gaan. Meli bracht Sabrina weg.Meli was eeven bij ons toen ze werd gebeld door Jannick en die was gebeld door school omdat Theresa ziek was. Meli denkt ziek omdat ze wist dat Meli thuis was. Meli kwam daarna weer boven. Theresa werd kort gehouden onder het mom als je ziek bent dan ben je ziek.
We zijn dan ook op tijd op weg gegaan naar Salzburg nog even dag gezegd bij Theresa die lekker op de bank lag.
Op het vliegveld zijn we koffie gaan drinken en Jan en ik wat gegeten maar Liduina wilde wat lekkers erbij. Toen het tijd was om de koffer af te geven en de boardingkaart te halen. Nog even zwaaien en weg was ze.
Wij zijn naar huis gereden en dit keer zonder morren van Jan , hij reed hoe ik het zei. Dus we waren vrij snel weer thuis want het was bijzonder mooi weer en uit de wind ook warm. De wind was wel stevig.
Thuisgekomen wat gaan opruimen want morgen moeten we weer naar Salzburg naar de Dopplerklinikum voor Jan.
Ik kon voor morgenochtend brood bestellen dus dat maar gedaan. Meli ging met Theresa Impfungen halen. Voor Theresa wist wat er gebeurde had ze aan weerskanten al een prik gehad. Meli zei dat het zelfs haar een verrassing was. Nu moet Theresa over 6 maanden nog eentje halen. Sabrina was bij ons en speelde vol overgave met haar tiptoi leesboeken die ze zelf had gekocht. Dan kwam Gabi voor haar en die kreeg een telefoontje maar zei ik neem hem straks wel aan. Ze vertelde dat haar zwager ziek was en het heel slecht ging. Ik vroeg wat hij mankeerde en ze vertelde dat hij 3x ingeent is en toch Covis kreeg en in de nacht ging het hem zo slecht dat ze bang zijn dat hij het niet haalt. Ze zei mijn zus stuurt me steeds een appje maar nu had ze gebeld en ze durfde eigenlijk niet aan te nemen. Ik zei haar bel toch terug maar ze zei dan kan ik mijn werk niet meer doen.
Meli kwam met Theresa terug en vlak daarna was Sabrina klaar en gingen ze allemaal naar beneden. De dag was zo goed als gelopen.
https://youtu.be/5DyLL8Z1iL0 vlucht Liduina

Nog 2 filmpjes bij Theresa´s Angelobung gezet

Beterschap Theresa, en Liduina , hoop dat je een prettige vlucht hebt gehad en weer welkom thuis