Nationale feestdag

Oostenrijk, Kleinsölk

26 oktober
Nationale feestdag, iedereen vrij. Dat was voor Jan en mij al gisteravond met een weekend gevoel onderuit op de bank met een glas Sturm en een crackertje met kaas erbij. Dan vanmorgen uitslapen en een uitgebreid ontbijt. Na het mooie weer van gisteren ziet het er vandaag mistroostig uit, hoewel het wel warmer is. Jannick komt morgen weer thuis hij was de afgelopen dagen bij Ingrid in Schladming gebleven. Dat was met werken in Ramsau ook makkelijker. Hij heeft de afgelopen dagen maar getroffen met het mooie weer want op de gletsjer sneeuwt het vandaag weer.
De feestdag valt voor het toerisme wel gunstig, je kon 2 dagen ervoor vrij nemen of 2 dagen erna of zelfs de maandag erbij want dinsdag is dan ook weer voor veel mensen een feestdag. Allerzielen en Allerheiligen, de kerkhoven zien er weer prachtig uit, er wordt hier nog erg veel aan deze dagen gedaan.
Jan gaat zo nog even een plank ophangen, want vrije tijd is ook klusjes tijd.Inpakken voor vrijdag, je moet net zo veel mee nemen voor een weekend als voor een week.

26 oktober 2011 13:52 | Door: Annemarieke Alvast een goede reis gewenst! En heel veel plezier. Geniet van al het lekkers dat we hier hebben. ;-) LG, Annemarieke

molenaar.ruesink 2017-05-07 15:36:17

26 oktober 2011 18:33 | Door: jan klaassens Goede reis. Heb 20 euro als sponsorbijdrage naar Jannick zijn rekening overgemaakt. Wens hem succes!

molenaar.ruesink 2017-05-07 15:36:33

29 oktober 2011 12:21 | Door: Christina Ruud Kids Het is nu 29 Oktober, Jullie Huwelijks Dag, Wij willen jullie Heel Hartelijk Feliciteren met jullie 12half jarig Huwelijksfeest. Had al gehoord dat jij en Jannick in Holland zitten voor de Sponsorloop,we hadden al wat reclame voor jullie gemaakt op Hyves,en hopen dat dit een beetje heeft geholpen. We hadden heel erg graag bij jullie willen zijn deze dagen, maar de gezondheid van Ruud laat dit niet toe. Heel Veel Liefs vanuit het kleine Holland allemaal en de hartelijke groeten van ons allen