Dagje rondom Ossiachersee

Oostenrijk, Feldkirchen

Vanmorgen allemaal eerst douchen en dan ontbijten. We hebben de morgen in de zon bij de tent doorgebracht. Dan ben ik gaan koken en dan met zijn allen eten.
Daarna op weg naar de Ossiachersee maar in het boekje stonden geen plaatsen of tijden van de boot. Dus de ene kant van het meer maar geen aanlegplaats gevonden. Dan rondom naar de Sudkant aanlegplaats Landskron. Die stond aangegeven maar we moesten bijna 3 uur wachten. Dus doorgereden naar de Burcht van Landskron waar ook het Affenpark is. Daar waren wij al een keer en Theresa en Sabrina waren pas met Ingrid daar geweest,. Maar de roofvogelshow waren we allen nog niet dus dat gaan doen. We moesten ook nog wachten dus eerst een ijsje eten op het terras. De burcht rondgelopen en dan naar binnen naar de show. Die was erg leuk en we zaten helemaal goed want er was direct achter mij een landingsplaats dus ik heb echt goede fotos gemaakt. Na de show wilden Theresa en Sabrina ook met een valkje op de foto. Voor Theresa geen probleem maar de vogel moet links en daarmee kan Sabrina niet vasthouden. Dus haar arm in de handschoen en Theresa mocht ondersteunen.
Ik had met een bekende die ik alleen via internet ken en die bij Vacansoleil op de camping Lampele werkt afgesproken om voorbij te komen . We kwamen langs de camping dus hem gebeld-Hij was er dus een rondleiding gehad en de nieuwe objecten bekeken. Zeker ook de moeite waard daar om vakantie te houden.Ook leuk om elkaar een keer te treffen. Dan toch terug naar de camping en weer een geslaagde dag met opnieuw warm en zonnig weer.

Schitterende foto’s! En wat een prachtige vlinders!!!

Annemarieke 2023-09-04 22:28:49

Wat een mooie show, en ook leuke foto's zo samen met Theresa en Sabrina, zo samen met de vogel op hun arm, en leuke foto's ook met die vlindervleugels.