Een onverwacht uitje en Sabrina nog niet naar huis.

Oostenrijk, Leoben

Vanmorgen was het weer een gezellige boel en Jannick kwam om 8 uur uit zijn RK dienst. Was zijn nacht geeindigd als die was begonnen , beide met een dode. Hij zei al ik heb het weer voor een hele poos gehad. Koffie gedronken is hij gaan slapen. Ondertussen wisten we al dat Sabrina niet naar huis mag. Ze heeft nog te veel aanvallen. Staat nu hopelijk voor dinsdag gepland. Theresa enorm verdrietig want ze moet al die tijd zonder Mama. Maar ze ging met Jannick naar Leoben Mama en Sabrina bezoeken. Dus aan Jannick gevraagd of hij Jan en mij in Leoben wilde afzetten bij de Asia Spa. Dus gezellig met zijn allen op weg , wat te eten gehaald bij de MacD in Liezen en in de auto onderweg opgegeten. We waren tegen 13 uur bij de Asia Spa en Jan en ik hebben een heerlijke middag gehad. Het water is zo lekker warm en dat deed mijn pijnlijke lijf goed en Jan mag het ook graag in om warm water te zijn- We vonden de tijd te kort om naar de sauna te gaan. Dat is daar heel erg mooi en groot met eigen zwembaden en geen kinderen onder de 16 jaar dus ook vrij rustig. Maar vanmiddag dus in het normale zwemdeel. Dan om 15 uur Jannick gebeld of hij al wist hoe laat hij terug ging en hij zei bel maar want Sabrina slaapt en we zitten op de gang. Dus Jan en ik gaan aankleden nog koffie met wat lekkers en dan Jannick gebeld dat we klaar waren. Hij kwam ons halen en probleemloos weer terug naar huis waar we om half 6 waren. Dan bleek Jannick zijn portemonnee kwijt te zijn maar gelukkig lag die bij Ingrid dus Jannick geld geleend en hij ging nog wat doen bandweer of zo. Wij thuis nog lekker aardbeien gegeten en Theresa naar bed gebracht want morgen weer Kiga.