Hm geen tuinafval in de groenbak?

Freitag 12.Juni
De dag begon weer mistig maar al snel de zon en werd het opnieuw warm tot heet zoals de afgelopen dagen. We hebben steeds geluk want de regen valt steeds in de avond of nacht. Gisteren was het een komen
en gaan van de onweersbuien maar weinig last er van. Alleen als je wil slapen steeds een flits.
De afgelopen dagen vooral bezig geweest in de tuin en met Theresa en beneden met ruimen en andere huishoudelijke bezigheden. Het eind is nog niet in zicht. Wel heeft Jan al veel naar Aich gebracht. Ingrid kon gisteren na de vuilnisophaal de containers zelf gaan legen bij de gemeente want die hadden ze laten staan. We hadden tuinafval in de groencontainers schijnt niet te mogen alleen huishoudelijk afval en dat hebben we niet want dat gaat op de composter. Er gaat ook groen afval uit de tuin op de Composter maar soms hebben we gewoon te veel. Ze heeft ook nog andere troep meegenomen dus geruimd wordt er wel maar het is zo veel.
De drukproeven van de drukkerij kwamen gisteren en ze hebben er eentje uitgezocht dus nu wachten tot de kaarten klaar zijn want na de drukker gaan ze naar de dame die ze in elkaar knutseld. We hopen volgende week.
Vanmorgen rondom 9 in eens een helicopter zo wat in de achtertuin , hij landde net achter ons huis is niet goed als dat gebeurd geen idee wat er aan de hand was . Achter ons zijn wat huizen een hotel en een boerderij.
Theresa is er vandaag ook weer en je doet weinig als ze er is en eigenlijk best veel werk te doen. Nou ja het weekend is voor ons en morgen gaan we op verjaarsvisite bij Danuta.
Gisteren kwam er met de post een pakje van Diane met een stick erin, hardstike leuk , er staan 2 gemaakte compilatie filmpjes op. De een is van december dat ze er waren en de ander van onze vakantie samen en de week voorafgaand eraan. Super leuk en mooi gemaakt, stukjes film en fotos met een muziekje eronder.
Theresa ging helemaal uit haar dak toen ze Jordy er op zag en daarna nog meer toen Sinterklaas en de Krampussen erop zag.