weekend met prijzen

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Vrijdagavond had ik van WSV Ramsau langlauf skate wedstrijd en gelijkmatigheidsrennen.Eerst deden we 700m en daar hoorden we geen tijd van.
Dan was de wedstrijd en ik was 2e en dan nog een keer 700m en dan wordt gekeken wie het dichtst bij zijn eerste tijd zat.Ik niet want ik zat er 14 seconden naast.de prijsuitreiking was in Waldschenken en ik kreeg een grote beker.
Zaterdag was ik in Murau waar ik bij WSV Murau met een RTL skiwedstrijd meedeed.
Ik had de derde plaats en kreeg een medaille.Het was wel een heel lange en zware afdaling en de 2 voor mij waren skiers. Ik was dit weekend dus bij Katja, vandaar WSV Murau.Voor onze skirennen was er ook een wedstrijd van Iglo, ik heb geholpen en kreeg een cd.

Maandag had ik school, hardlopen en sauna en een bespreking.
Dinsdag had ik school en krachttraining
Vandaag had ik school en gingen we langlauftraining op Obertauern doen op zo'n 1800 meter.
Voor morgen staat school en opnieuw langlaufen op het programma maar ik weet nog niet waar Obertauern of Tauplitz. Jannick