Sneeuwval

Vanmorgen mooi op tijd wakker en zelfs tijd voor een beetje tv. Dan alle rituelen die zo bij de morgen horen. Dan heeft Jan mij naar Christine gebracht en die heeft me weer terug tot de MEZ. gebracht. Ik een rondje daar en Jan gebeld om mij op te halen. het sneeuwde en waaide zeer hard.
Thuis aan de koffie en dan de huishoudelijke klusjes. Het eten was snel klaar want de resten van gisteren en een eitje bij de bami gebakken.
In de middag ben ik een rondje gaan lopen en moest even langs de bank.
Gisteravond was de anticlimax groot bij de nightslalom. De Oostenrijker die de hele wedstrijd 1 stond ging in de 2e manche als laatste aan de start en viel na een paar poortjes. Het zijn geen Hirscher die had altijd zijn kop erbij. Het was vandaag een grote uittocht want veel mensen die voor de slalom komen overnachten en reizen dan af- Er waren geloof ik 45000 bezoekers-
Ingrid kwam voorbij. en heeft gevraagd aan ons om niet te gaan werken aan de Milstattersee maar dan voor de kinderen te zorgen. Dan gaat zij werken want ze verdiend meer dan wij. Wat we dan in de huur compenseren. Vinden we ook wel goed hoewel ik ook wel graag was gegaan. Het een en ander moet toch nog uitgewerkt worden. Na 3 jaar met Sabrina is het bij ons allen armoe troef. Het arme kind kan daar niets aan doen maar het kost veel geld en als niemand werkt op Jannick na komt er ook niets binnen.
Het sneeuwt al de hele dag vanaf gistermiddag en stormt ook nog . De wind maakt het koud. Voor de vakantiegangers wel fijn dat alles weer mooi wit is.