Erna opgehaald

Oostenrijk, Salzburg

Vanmorgen om kwart voor 6 eruit en dat viel niet mee. ik was om half 3 al wakker dan een rondje in de kou gelopen en weer het warme bed in en toch ingeslapen. Nou dan schrik je van de wekker. Ik was klaar en liep naar beneden waar ik Jannick al tegen kwam. We konden redelijk doorrijden en waren mooi op tijd. We moesten allebei naar de wc dus dat eerst gedaan. ik kwam terug boven maar geen Jannick dus ik dacht dan haal ik 2 koffie en liep naar rechts. Toen ik terug kwam kwam Jannick er ook aan. Die was ook boven gekomen en dacht ik haal 2 koffie en was naar links gegaan. Daar stonden we dan allebei met 2 bekers koffie, Dus we waren wel wakker. Helaas had het vliegtuig vertraging en moesten we nog langer wachten. Maar ze kwam toch aan. Ze hadden problemen met de bagageband gehad in Nederland.
Dan naar de auto en naar Ikea. Jannick heeft zijn spullen terug gebracht en dan op weg naar huis. Het was erg druk en we hadden blockabfertigung. Misschien een 3 kwartier langer maar richting Salzburg stond echt helemaal vast. We waren wel blij dat we weer thuis waren. Dus we hadden in de morgen geboft. Ik had mijn eten al klaar dus we konden ook eten. We hadden een heerlijke dag.

Zondag
Een gezellig ontbijt en een fijne dag. De kinderen zouden komen en die kwamen heel laat pas om half 3. Ze zijn allebei dol op Erna. Een hele poos aan tafel met elkaar. Ik had stickerboeken van de Spar en heel veel stickers erbij. Erna met Theresa en ik met Sabrina plaatjes plakken. Daarna hebben ze met het tablet van Erna gespeeld. Ik heb ze met Jan samen om half 7 naar huis gebracht. Ik had erdbeerknödel gemaakt en vooral Sabrina at zich rond. Eerst zegt ze nee maar eentje en dan eet ze er 6.
Dus we hadden weer een fijne dag.

Maandag
Vanmorgen op tijd eruit en nadat we klaar waren met Erna naar de sportschool gewandeld. We hebben lekker gesport en het was gezellig.
Na het sporten weer naar huis gewandeld. Thuis eerst een kop koffie. Dan douchen en omkleden.
We zijn naar Ramsau gereden en Jan rijdt naar het parkeerterrein van het stadion. Tja ik had zelf liever doorgereden naar de ederhof. Maar goed dan aan de wandel naar de Ederhof om wat te eten. Dat was erg lekker en gezellig. We moesten dan ook weer terug aan de wandel. Dat haalden we dus op weg naar huis, In Gröbming wilde ik Apfelstrüdel kopen maar uitverkocht . Dan maar dingen meegenomen en thuis gekomen zelf gemaakt en gebakken. Heerlijk met vanillesaus.
Theresa was al aangekomen en was braaf huiswerk maken. Ze had mij ondertussen tig keer gebeld en ik heb steeds gezegd dat we onderweg waren. Word ik door Jannick gebeld met wanneer ik thuis zou komen. Ik zeg hem dat weet ze ik sta bij de Spar. Dus dan ben ik ook bijna thuis.
Ze is tot tegen 7 bij ons gebleven en dan naar bed.
Alweer de laatste nacht want morgen brengen we Erna weer naar het vliegveld.

Gezellig! Stadion naar Ederhof is nog een flinke tippel. Wij waren daar laatst ook en toen hadden een heerlijke ree goulash.